Verborgen bestanden Externe Hardeschijf verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bladhark1987

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Berichten
3
Goeiedag,
Ik heb laatst een paar mappen in de verborgen toestand gedaan ivm uitlenen van de externe harde schijf.
Nu heb ik bij instellingen van ''deze computer'' de functie ''verborgen bestanden weergeven '' aangeklikt en zie tot mijn verbazing dat al mijn mappen niet zichtbaar worden. Ik had ze tussen de wel zichtbare mappen staan.
Mappen zoals ''System Volume Information'' die ook verborgen staan worden wel weergegeven..
Ik heb niks verwijderd dus ik neem aan dat ze wel ergens op de harde schijf moeten staan.


wie oh wie kan mij helpen?

het gaat om de wd ext hdd 1021

mvg René
 
Even G: als schijfletter van de externe harde schijf (vervangen door de schijfletter die hij bij jou in werkelijkheid heeft):
[Windows-toets]r toetscombinatie ->
cmd /k attrib G:\*.* /s > dirlist.txt & notepad dirlist.txt

Kijk of je de mappen en bestanden dan wel terugziet in Kladblok en welke attributen die hebben. Vergelijk de attributen met bestanden die je in Verkenner wel zag.

Tijjs.
 
Laatst bewerkt:
goeiedag Tijjs,
Ik heb gekeken maar daar staan de bestanden ook niet tussen...
 
Dan zie ik het somber voor je in, want ik vermoed dan dat die bestanden/mappen verwijderd zijn.

Hopelijk heeft iemand anders nog een truc die je kunt proberen.

Tijs.
 
Mss nog met recovery software...

En... je externe schijf niet uitlenen meer.... ;)
Je lost iemands anders probleem op... en je krijgt er zelf een voor terug.... :eek:
 
Vorige versies al geprobeerd?
Rechtermuisknop op de hoofdmap waaronder de verdwenen mappen stonden, Eigenschappen en dan tabblad Vorige versies.
(of zit die optie niet bij verwisselbare schijven?)

Groeten Marcel
 
Laatst bewerkt:
Ok, dik probleem...

Sluit de externe schijf (vanaf nu: es) aan op de computer alwaar je het als laatste de es op hebt aangesloten voor je het hebt uitgeleend.

Meld je aan als (een) Administrator:

Dubbelklik Computer, & dan RechterMuisKlik de es, Eigenschappen, tabblad Beveiliging, klik Geavanceerd, tabblad Eigenaar, selecteer (een) locale Administrator- of groep (Administrators).
Klik Toepassen, OK... Sluit alle vensters. Meld af.

Meld aan als (een) Administrator, & volg de instructie van dnties van Gisteren, 21:25.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan