Verborgen bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

marijnvanvliet

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2005
Ik heb laatst enkele bestanden verborgen gemaakt en nu wil ik ze graag weer kunnen zien. hier zou ik in deze computer naar extra moeten --> mapties --> beeld en de optie verborgen bestanden weergeven moeten aanvinken.
1 kleine detail bij mij is echter dat deze optie helemaal niet bestaat. het staat nergens in het lijstje onder beeld/weergave. ik weet zeker dat ik in het juiste lijstje kijk. heeft iemand hier een oplossing voor?
alvast bedankt

Dus in de Verkenner/Extra/Mapopties/Weergave, is die optie niet te vinden? (beeld, zoals jij schrijft, hoort hier niet tussen)

Bij mij staat hij er wel (zie bijlage)

Bijlagen

• mappen.jpg
    mappen.jpg
    55,6 KB · Weergaven: 69
Geplaatst door marijnvanvliet
ja ik bedoel onder weergave. daar is die optie niet te vinden. ik heb xp home

Zover ik weet is deze functie alleen beschikbaar in Windows XP Professional, maar met het programma Total Commander van Ghisler kan je deze wel beschikbaar maken (dat is ook een soort verkenner achtig programma)

Geplaatst door Spike1506

Zover ik weet is deze functie alleen beschikbaar in Windows XP Professional, maar met het programma Total Commander van Ghisler kan je deze wel beschikbaar maken (dat is ook een soort verkenner achtig programma)

Heb ook XP home en heb die optie wél. :)

werkt het oude bekende attrib ook nog in het dos venster eigenlijk?:)

Het lijkt me sterk dat die optie er niet staat, Marijn,

Het is echt het volgende: extra>mapopties>weergave en dan de schuifbalk naar beneden trekken, dan moet die optie er echt staan.

het leek mij ook eerst vrij sterk dat t er niet stond, maar het staat er echt niet. ik kijk echt op de goede plaats. ben geen computer-leek dus daar ligt t niet aan.

bedankt ik kan de verborgen bestanden inderdaad weer zien. de optie is nog steeds niet beschikbaar onder mapopties maargoed. zo lukt het ook wel...bedankt voor al jullie hulp

Geplaatst door marijnvanvliet
bedankt ik kan de verborgen bestanden inderdaad weer zien. de optie is nog steeds niet beschikbaar onder mapopties maargoed. zo lukt het ook wel...bedankt voor al jullie hulp

Geen dank, xp heeft vele geheimen, vandaar dat kelly's corner zoveel bezoekt wordt. Heb je ooit nog andere problemen, ga naar http://www.kellys-korner-xp.com/xp.htm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan