• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verborgen cellen zitten vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
ik heb een excel bestand met daarin naam, adres, en bankrekening gegevens. Ten behoeve van een bewerking zijn een aantal rijen en kolommen op blad 3 tijdelijk verborgen. Probleem is.... ze zijn niet meer terug te krijgen?! :shocked: :shocked:

Wat ik nu kan zien is rij 1, 2, 3, 4, 118, 261, 387, 537, daarna rij 2001 en verder. tussenliggende rijen zitten muurvast, en zijn met geen mogelijkheid meer terug te krijgen. (en JA, ik weet hoe weergeven/verbergen werkt, of tenminste hoe het zou moeten werken)

Heeeeeeeelp!!!!

Als je een nieuw blad aanmaakt, met daarin verwijzingen naar de betreffende cellen, dan zijn de gegevens in ieder geval weer zichtbaar.

Heb even iets getest. Bestandje gemaakt, kolommen verborgen en alles kopieren. In het nieuwe bestand blijven die kolommen verborgen, maar zijn ze met zichtbaar maken terug te halen. Misschien kun je hetzelfde doen in een nieuw bestand. Vraag me ook af of er een bepaalde beveiliging in het oorspronkelijke bestand zit.

Groet,

Probeer eens het volgende:

Klik links boven inhet vierkantje naast de A en boven de 1. De hele sheet wordt geselecteerd.
Kies nu in het menu opmaak, rij, hoogte en geef een waarde op (12,75 is de standaard rijhoogte) en klik op OK.
Bij mij worden dan alle verborgen rijen weer zichtbaar.

probleem is opgelost. Bleek dat er nog een filter actief was. Normaal zou ja dat moeten kunnen zien aan het blauw gekleurde driehoekje in het dropdown menuutje, maar op die mooie TFT schermen van tegenwoordig is dat niet altijd duidelijk te zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan