• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verborgen kolommen niet mee printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bastiaans90

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2016
Berichten
19
Goede avond,

Mijn werkblad bevat de een aantal verborgen kolommen.
De formules in deze kolommen (kolommen A-D en Y-JO) zijn doorgetrokken tot rij 500.
De kolommen die van toepassing zijn (E-X) wil ik graag uitprinten. Dit veld bestaat uit 20 rijen tot nu toe.

Op het moment dat ik de hele werkmap in PDF op sla of het bestand uitprint, dan krijg ik een aantal lege pagina's erbij vanwege de verborgen kolommen.
Ik heb 5 werkbladen als dit. Het heeft dus geen zin om het afdrukbereik aan te passen. Daarnaast maak ik gebruik van paginanummering in de voettekst.

Om een beeld te geven heb ik een afbeelding van het bestand toegevoegd.

Alvast bedankt voor je hulp!

Groetjes,

Bastiaan
Kasboek.png
 
Welkom op het forum.

M.i. moet je juist wél het afdrukbereik aanpassen en wel beperken tot de kolommen E-X.
Dit mogen hele kolommen zijn. Dit wordt automatisch beperkt tot de laatste rij in die kolommen.
Daarmee lijkt mij het bezwaar van dat het 5 werkbladen betreft, teniet gedaan, toch?
 
Dankjewel! Je hebt gelijk.
Ik denk dat ik kolom F per ongeluk ook had door getrokken (onzichtbare waarde in een zichtbare kolom).
Dankjewel voor je snelle reactie. Hierbij zal ik de topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan