Verborgen link ?!?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Suns
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Suns

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2010
Hoi allemaal,

Ik heb een persoon die mijn mailtjes stuurt en in die mailtjes valt mij iets raars op.
Het zijn gewone conversaties maar in een zin zie je in eens dat 2 woorden met een punt er tussen blauw zijn .
Je zou er op kunnen klikken dat zie je als je er met een muis overheen gaat (heb dat trouwens niet gedaan maar de mail gelijk weg gegooit.
Nu is mijn vraag wat is dat?

Ik zal een voorbeeld geven : Hoe gaat het met jou met.mij gaat het goed .

Zo ziet het er dan uit .

Groeten

Als deze mail geen spam is, maar van een vertrouwd persoon is, zou je deze eens kunnen vragen waarom hij hyperlinks in de tekst zet. Misschien wil hij jou wel een belangrijke website laten zien.
Bijvoorbeeld deze

Het is geen spammaar ook geen vertrouwd persoon omdat ik hem niet vertrouw snap je.
En als die zo graag wildat ik een of andere site zou zien waaromniet gewoon zeggen maar een link verwerken in een gewoon gesprek .Waar het alleen maar gaat over hoe gaat het met jou en met mij goed en hoe was je vakantie.

Kan het niet een soort van misleiding zijn?

Als je de persoon van wie je de e-mails krijgt niet kent is het waarschijnlijk toch spam. Waarschijnlijk wordt de link in de lopende tekst gezet om spam filters te omzeilen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan