Verborgen map ErdUndoCache

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antal73

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Tijdens het opschonen van de C-schijf kwam ik een verborgen map tegen met de naam "ErdUndoCache".
In deze map staan vele mapjes waarvan de naam allemaal beginnen met rp gevolgd door een getal, bijvoorbeeld "rp218" en bestanden beginnend met E gevolgd door 5 cijfers en dan nog een letter en cijfer of letter, bijvoorbeeld "E00004DE" of "E00004A9". Het zijn allemaal vrij oude mappen en bestanden.
Kan iemand mij vertellen wat dit is en of het noodzakelijk is dat dit op de pc blijft staan? Het neemt namelijk bijzonder veel ruimte in op de schijf en ik kan hier op internet tot nu toe erg weinig over vinden.
Alvast bedankt voor je reactie.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipe...ting/2009_October_15#Who_owns_ErdUndoCache.3F

Oorzaak:
- Virusscanner
- Antispyware scanner
- Windows hersteldiskettes zijn aangemaakt

Citaat van een bepaalde website: "Whenever you use a Windows emergency repair diskette, you create a directory that stores your previous settings just in case you want to roll back any changes you've made. If you're confident that the shop's technician has your system running smoothly now, you can delete this directory. Because the Erdundo Cache folder is quite large, you won't be able to place it in the Recycle Bin. Simply right-click the Erdundo Cache folder and choose Delete. Windows will ask if you want to delete the folder and its contents immediately. Click Yes, and after a few minutes, you'll notice that you've reclaimed a sizeable chunk of your hard drive. "

Laatst bewerkt:
Aangezien de bestanden en mappen al van 2006 en 2007 dateren en alles prima werkt, ga ik er dan maar van uit dat ik de hele map kan verwijderen.

Rechtermuisknop > Verwijderen en dan zou je meer ruimte vrij over hebben..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan