Verborgen map...!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

boja14

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Ik was ff met de comuter aan het rommelen, en bij een mapje 'Mijn video's', klikte ik op de rechtermuisknop en klikte ik op eigenschappen.. daar zag ik bij kenmerken : alleen-lezen en verborgen. hij stond op alleen-lezen, toen drukte ik op verborgen... heel dom, dus.. want nu is ie inderdaad verborgen.. maar waar?? nu bn ik het mapje dus kwijt..
mijn vraag is: kan ik mijn mapje nog terugvinden? en waar dan??
ik hoop dat iemand me kan helpen... BTW: ik heb windows xp.

Extra - Mapopties - Weergave - vinkje zetten bij 'verborgen bestanden weergeven'

Ik was ff met de comuter aan het rommelen, en bij een mapje 'Mijn video's', klikte ik op de rechtermuisknop en klikte ik op eigenschappen.. daar zag ik bij kenmerken : alleen-lezen en verborgen. hij stond op alleen-lezen, toen drukte ik op verborgen... heel dom, dus.. want nu is ie inderdaad verborgen.. maar waar?? nu bn ik het mapje dus kwijt..
mijn vraag is: kan ik mijn mapje nog terugvinden? en waar dan??
ik hoop dat iemand me kan helpen... BTW: ik heb windows xp.

Laat maar, ik heb 'm al..:D Jeetje, ik ben echt dom bezig.. Achja, toch bedankt... als iemand me wilde helpen... Ik ben dus naar mapopties geweest, en daar stonden twee dingen: verborgen mappen niet weergeven, of, verborgen mappen wel weergeven.. Dus... het is opgelost...:D En hoe haal ik dit allemaal weg?? Ik bedoel, dit bericht? topic, ofzo..

Lekker laten staan. Zet je vraag wel even op opgelost, hieronder; zo help je ook andere gebruikers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan