verborgen mappen in bibliotheek

Status
Niet open voor verdere reacties.

rechart22

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2011
Berichten
4
Sinds een aantal dagen zijn de hoofdmappen in de bibliotheek als verborgen weergegeven. Nieuwe bestanden die ik nu aan deze mappen toevoeg zijn nu ook verborgen.

De bestanden terugzetten naar zichtbaar is geen probleem, hoe krijg ik deze bibliotheekmappen weer zichtbaar. :confused:
 
De map met de rechtermuisknop aanklikken,
Egnschappen aanklikken,
Vinkje bij verborgen weghalen.
 
Dit is niet helemaal wat ik wilde vragen. Zie de bijlage: onder de bibliotheek hangen een aantal mappen, maar deze zijn niet zichtbaar als ik deze wil openklappen.
Als ik alle verborgen bestanden zichtbaar aanzet zijn ze wel zichtbaar.

Verborgen mappen in bibliotheek.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoe kun je ze open klappen als ze niet zichtbaar zijn?
 
hmm windows 7? aangezien er laatste tijd een virus rond gaat (windows xp recovery / windows vista recovery) die al je bestanden verstopt (dmv policies aan te passen) en aangeeft dat je pc defect is om dit te repareren moet je dus de makers ervan geld betalen ;) mijn advies zou zijn om even een housecall en een malwarebytes te draaien..

verder is het ook even handig om unhide te downloaden (maakt alles weer zichtbaar)
in welke volgorde je het wil doen is aan jou.. heb je geen zin om te scannen gebruik dan alleen unhide

http://download.bleepingcomputer.com/grinler/unhide.exe
 
Laatst bewerkt:
hoeveel meldingen werden er gegeven? (soms wil het ook nog eens gebeuren dat je links uit start menu weg zijn) :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan