verborgen mappen weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
hallo allemaal ik weet niet precies of dit wel de goede topic is maar ik denk het wel.
ik wou laatst een savegame gebruiken voor zoo tycoon 2 en daarvoor moet je in de map application data zijn. alleen is die bij mij verborgen. als ik op mapopties klik dan hoort daar een mapje te zijn over verborgen bestanden en documenten waar je moet aan kunnen klikken of ze verborgen moeten blijven of niet. maar bij mij staat dat hele mapje er niet.

weet iemand hoe ik bij application data kan komen en hoe ik hem weer zichbaar kan maken?

rechtermuis op start > verkennen > ga naar de desbetreffende plaats waar de map zou moeten staa n> extra > mapopties > weergave

zoek daar even tussen

dan krijg ik nog steeds niet dat ding wat ik moet aanklikken om de verborgen mappen weer te geven?

Heb je ook in de lijst naar beneden gescrold?

hallo allemaal ik weet niet precies of dit wel de goede topic is maar ik denk het wel.
ik wou laatst een savegame gebruiken voor zoo tycoon 2 en daarvoor moet je in de map application data zijn. alleen is die bij mij verborgen. als ik op mapopties klik dan hoort daar een mapje te zijn over verborgen bestanden en documenten waar je moet aan kunnen klikken of ze verborgen moeten blijven of niet. maar bij mij staat dat hele mapje er niet.

weet iemand hoe ik bij application data kan komen en hoe ik hem weer zichbaar kan maken?

in windows verkennen: extra -> mapopties -> tabblad weergave -> scroll naar beneden, helemaal onderaan zie je: verborgen bestanden en mappen weergeven, vink dat aan.

Dan zie je bovenaan nog een optie: op alle mappen toepassen, klik daar op, bevestig dit en OK een paar keer, en voila!

Poging 2

Ga naar Mijn Documenten, ga dan naar Extra en naar Mapopties.
Selecteer dan het tabblad "Weergave" scroll nu helemaal naar beneden en selecteer "Verborgen mappen en bestanden weergeven" klik nu op "Toepassen" en daarna nog even boven op "Op alle mappen toepassen" nu moet je waarschijnlijk een keer opnieuw de computer opstarten en dan zijn alle mappen zichtbaar voor gebruik!

ga je naar die map eigenschappen alleen-lezen en verborgen wegklikken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan