verborgen module

Status
Niet open voor verdere reacties.

reehorst

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2005
Bij het opstarten van Word krijg ik de volgende foutmelding: kopje Microsoft Visual Basic
melding: compileer fout in verborgen module: module 1
Als helptekst krijg ik|:

Compileerfout in verborgen module: <modulenaam>

Een beveiligde module kan niet worden weergegeven. Voor deze fout zijn de volgende oorzaak en oplossing mogelijk:

Er is een compileerfout opgetreden in de programmacode van de opgegeven module, maar de fout kan niet worden weergegeven omdat het project beveiligd is.
Verwijder de beveiliging van het project en voer vervolgens de programmacode opnieuw uit om de fout weer te geven.

Echter welke module is dit ofwel hoe los ik dit probleem op/ Wie weeet raad?
bij voorbaat dank Jan

Dit kan, maar hoeft niet, een macro zijn in een invoegtoepassing.
Heb je die onlangs eentje toegevoegd?
Schakel de invoegtoepassingen eens een voor een uit en start tussendoor Word opnieuw. Je merkt dan welke hiervoor verantwoordelijk is.
Mogelijk is die dan niet voor de Wordversie die jij gebruikt geschikt.

Hai, :D

Inderdaad dit zal een invoegtoepassing zijn. (welke mogelijk met derden software (Adobe of zo) is meegeïnstalleerd)

Ga in Word naar:
Extra/Sjablonen en invoegtoepassingen
onder het kopje "gemarkeerde items zijn geladen" staat waarschijnlijk een invoegtoepassing bij jou

Als je deze selecteerd wordt het pad naar deze sjabloon (*.dot) weergegeven en zo kun je deze opsporen. (Via het vinkje kun je hem meteen ontladen)

Als je naar dit pad gaat staat er waarschijnlijk een sjabloon. Knip deze eruit en zet die op het Bureaublad (Eerst Word afsluiten en Outlook ook)

Herstart daarna Word het zal nu waarschijnlijk weg zijn..

Succes! :thumb:

bedankt

bedankt voor de oplossing jan en joost
probleem is opgelost
groet Jan

Hai Jan, :D

Fijn om te horen dat het is opgelost!...graag gedaan! :thumb:
ps..meldt jij hem ook nog even opgelost aub?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan