verborgen partitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladyminnie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
Berichten
3
hoi ik heb in mijn pc een nieuwe moederbord moeten plaatsen.
En heb er windows xp op gezet, zolang ik geen internet had geen probleem , maar nu kan ik geen updates downlaoden omdat de code niet goed is
Het is inderdaad niet de versie die erop moet, maar de versie winxp home die erop moet staan is ergens verborgen in een partitie, maar ik kan die partitie niet vinden
heb wel al geformateerd en heb ergens gelezen als je een andere versie van xp erop zet dat die de oude er dan niet meer op kan zetten

Is er iemand die me kan helpen hoe ik misschien die verborgen partitie kan vinden waar de winxp home installatie moet staan

groetjes Ramona
 
Verborgen partities zie je wellicht in schijfbeheer en anders met een partitiemanager zoals Partition Magic.

Maar meestal heb je een recovery CD nodig om deze aan te roepen hoor.
 
niet te zien

het is geen partitie die ik erop heb gezet
in schijfbeheer zie ik hem niet en heb de cd met PM niet hier op dit moment
en heb geen recoverycd

in elk geval bedankt
 
Geplaatst door XP_PC
Verborgen partities zie je wellicht in schijfbeheer en anders met een partitiemanager zoals Partition Magic.

Maar meestal heb je een recovery CD nodig om deze aan te roepen hoor.

Zeker weten.
Had ik met mn voorgeinstalleerde laptop ook.
Vanzelfsprekend deze installatie en verwijderd en mijn 'eigen' xp geinstalleerd.
Er zijn manieren om het genoemde probleem te verhelpen maar dat mag hier niet gepost worden :cool:
 
Die code had je voor het her-installeren even moeten noteren met behulp van een key-finder.
Heb je ook nergens meer het boekje wat bij de recovery cd-rom werd geleverd?
Heb je bij de aankoop netjes geregistreerd bij Microsoft?
Dan kun je via de help functie (telefonisch) een nieuwe code aanvragen bij microsoft.
Misschien kan de helpdesk ook uitleggen hoe je de oude code van je verborgen partitie afhaalt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan