• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verborgen rijen in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jacco1992

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mei 2015
hallo mensen,

ik heb wat hulp nodig. ik heb het volgende probleem.
ik heb een excel document gekregen van een collega, en moet daar wat aanpassingen in maken.
nu heb ik een probleem met het zichtbaar maken van verschillende rijen.

rij 15 bijvoorbeeld, deze krijg ik zichtbaar, door bijvoorbeeld e rij hoogte te veranderen van 0 naar 15.
maar zodra ik het bestand afsluit en opnieuw open dan is deze weer verborgen.
hoe los ik dit op? is dit mogelijk een code ofzo? dat deze rij autmatisch verbergt?
of kan het te maken hebben dat ik deze rijen zelf ingevoegd heb?

ik werk in excel 2013

mvg en alvast bedank, jacco

Bij het openen van het bestand zal een macro deze taak wel uitvoeren, een gok

Jacco,

Ik neem aan dat je het bestand wel opslaat, voordat je deze afsluit en weer opent?
Kijk anders eens bij "Ontwikkelaars" en dan "Macro's" om te zien of er actuele macro's in het bestand zitten.

hallo,

nee, helaas geen macro's. in ieder geval ik kan ze niet vinden!;).
kan het ook te maken hebben dat het een ouder type file is? een .xls? en dat dat niet lekker werkt in de 2013 versie? want als ik het hele blad kopier en vervolgens in een niew document plak, dan heb ik het probleem niet.
en dan slaat hij hem op als een .xlsx file.

bedankt!

De code zal wel achter het werkblad zitten.
Dubbelklik in de VBE op het betreffende werkblad en ontdek de code die hier verantwoordelijk voor is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan