MisterDennis
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2002
Ik had 2x 512mb geheugen in mijn pc.
Gisteren heb ik er firewire bij in gestopt.
En omdat ik vond dat mijn pc laatste tijd wat traag was, zonder dat er extreme dingen mee gebeuren, (bij openen van sites of mappen doet ie er lang over) dacht ik (omdat ik het hier wel eens gelezen heb) de geheugen bankjes schoon gemaakt met een klein zacht kwastje.
Daarna er weer ingedrukt...toen is er dus iets fout gegaan.
Op 1 geheugen zit nu een zwart vlekje...verbrand dus. Althans volgens de computer zaak.
Maar kan ik nu wel gewoon een nieuwe kopen en die er in drukken?
Of is mijn moederbord nu ook verbrand?
Ik wilde films vanaf digitale film camera op mijn pc gaan zetten en dat dan vervolgens op een dvd gaan zetten.
Gaat dat lukken met 512mb aan geheugen?
Of heb ik echt meer nodig dan?
Verder wil ik ook Command en conquer op mijn pc gaan spelen (verzamelbox, met alle C&C spellen er in) Gaat dat lukken op 512mb geheugen?
Alvast mijn dank
Gisteren heb ik er firewire bij in gestopt.
En omdat ik vond dat mijn pc laatste tijd wat traag was, zonder dat er extreme dingen mee gebeuren, (bij openen van sites of mappen doet ie er lang over) dacht ik (omdat ik het hier wel eens gelezen heb) de geheugen bankjes schoon gemaakt met een klein zacht kwastje.
Daarna er weer ingedrukt...toen is er dus iets fout gegaan.
Op 1 geheugen zit nu een zwart vlekje...verbrand dus. Althans volgens de computer zaak.
Maar kan ik nu wel gewoon een nieuwe kopen en die er in drukken?
Of is mijn moederbord nu ook verbrand?
Ik wilde films vanaf digitale film camera op mijn pc gaan zetten en dat dan vervolgens op een dvd gaan zetten.
Gaat dat lukken met 512mb aan geheugen?
Of heb ik echt meer nodig dan?
Verder wil ik ook Command en conquer op mijn pc gaan spelen (verzamelbox, met alle C&C spellen er in) Gaat dat lukken op 512mb geheugen?
Alvast mijn dank