Verdacht Systeem proces?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Buzza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Buzza

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2004
Hallo,

Ik heb sinds kort gemerkt dat er een enigsinds verdacht proces draait op mijn PC.

Details over het proces

Ik heb al wat rond ge-googled, maar ik werd niet veel wijzer. Sinds er bij de details geen file path staat, en het gestart is in 1601, vind ik het er wat verdacht uit zien.

Enig idee of het iets kwaadaardigs is, of gewoon iets onschuldigs?

Alvast gedankt:thumb:

PS. Mijn Spyware Doctor/Nod32 pikken allebei niks op.

Laatst bewerkt:
ROFL, als je dat moet geloven dan word het tijd voor een nieuwe computer, moet wel draadloos geweest zijn, want ze hebben nog geen 400 jaar oude kabels gevonden. :D

humor, maar verder geen idee :o

Idd best grappig, en ik heb verder geen problemen opgemerkt in de prestaties van m'n PC.

Maar toch, enig idee of dit gewoon een bug is, of iets serieus?

Dat proces draait al een tijdje mee.:p

Ik zou voor de zekerheid nog even een online scan doen, komt daar ook niks uit, denk ik ook aan een bugje:

Ga naar de Kaspersky Online Scanner ( moet met Internet Explorer ) en klik dan op Kaspersky Online Scanner. Zorg dat in IE ActiveX toegestaan wordt en klik op Accept. Daarna komt er ( heel waarschijnlijk ) een gele balk bovaan, klik hierop en kies voor ActiveX-besturingselement installeren. En daarna moet je nog een keer op Accept klikken en op Install / Installeren. Nu wordt de laatste database gedownload. Klik vervolgens op Next. Daarna kan je kiezen wat en hoe er gescand moet worden. Kies voor een uitgebreide volledige scan door te klikken op My Computer. Laat na de scan alle gevonden virussen verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan