Verder nummeren na sectie-einde

Status
Niet open voor verdere reacties.

jandw

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2011
Berichten
6
Ik heb een word document waarin ik 1 blad heb gedraaid dmv een sectie einde te maken. Wanneer ik nu verder werk start mijn pagina nummering opnieuw, hoe kan ik ervoor zorgen dat deze gewoon verder loopt?

Alvast bedankt
 
Oeps, dan moet ik passen, die heb ik zelfs nog nooit 'zien' draaien, laat staan dat ik 'm heb.
In zijn algemeenheid kan ik zeggen dat het op zich vrij automatisch gaat als je bijvoorbeeld kiest voor het invoegen van een sectie einde en daar kiest als soort einde : 'volgende pagina'. Alleen ik weet niet of de Mac versies identiek zijn aan de PC versies. Een .docx kun jij wel / niet inlezen?
 
Ik heb al geprobeerd met sectie einde (doorlopend) maar tevergeefs. Ik kan .docx bestanden openen ja
 
Ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat jij niet rechttoe rechtaan gekozen hebt voor paginanummering, maar dat jij iets 'bewerkt' hebt aan die nummering?
Ik heb zojuist even getest, maar wat ik ook doe aan soort sectie einde, de nummering blijft gewoon netjes doorlopen.
 

Bijlagen

  • rechttoe rechtaan.docx
    13,2 KB · Weergaven: 129
Ik heb niks verandert aan de nummering, ik heb echter wel de lay-out van onze school gebruikt (dus vertrekkende van een voorgemaakt bestand)
 
Oké, dan is de oplossing mogelijk ook daar (en zat ik wellicht in de richting dat er mogelijk 'iets' gebeurd is met de paginanummering qua bewerking?):

verwijder de paginanummering uit dat bestand. Kies vervolgens voor 'alles selecteren' en sluit het bestand af. Zet een nieuw vel papier op je scherm (nieuw bestand) en voeg de selectie in.
Je hebt nu je schoolbestand terug in een splinternieuw bestand, maar nog zonder paginanummering. Voeg nu de paginanummering op pagina 1 eens in, wat gebeurt er dan op alle volgende pagina's?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan