Kan iemand mij misschien nog verder helpen? Hij doet het nl. nog steeds.
FireFox crasht tijdens het opstarten.
Starten in veilige modus kan wel gewoon, maar zelfs nu ik alle add ons heb verwijderd, en alle plug ins up to date gedaan. Plug ins uitschakelen en dan opnieuw starten: crash.
Ik heb up to date firefox, ook dan doet hij het nog steeds.
Na wat rondsnuffelen zag ik dit staan:
Zowel een oude versie van Shockwave for director als een nieuwe staan bij de plug-ins. Hoe krijg ik die oude verwijderd? Deze staat ook niet meer bij mijn programma's (configuratiescherm -> programma's verwijderen). Bij het add-onbeheer kan je alleen maar in- of uitschakelen, niet verwijderen.
http://support.mozilla.org/nl/kb/problemen-extensies-themas-verhelpen-oplossen
Hardwareversnelling uitschakelen heb ik gedaan, en nu lijkt hij het wel te doen als je FireFox opent buiten de SandBox van Avast! Hier staat inderdaad Hardwareversnellingen uitgeschakeld. Echter, als je nu gewoon firefox opent (standaard met SandBox), dan crasht hij weer. Openen via veilige modus en ja: hardwareversnellingen zijn ingeschakeld.
Schakelt ie nu hardwareversnellingen in omdat het Sandbox is, en dus geen veranderingen worden gedaan? Of omdat het de veilige modus is en dus de standaardinstallaties worden gedaan (terug naar hardwareversnellingen)? Want als het dat eerste is, dan ligt het aan de hardwareversnellingen, als het dat tweede is, dan ligt het aan sandbox van avast.