Verdwenen berichten!

Status
Niet open voor verdere reacties.

knilleske

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Berichten
21
Ik gebruik Incredimail - al jaren gaat dit goed....tot 2 weken geleden.
Zomaar ineens was het hele Postvak In leeg - en ik had het niet gedeleted.
Raar....:shocked:
Nu is het zo dat wanneer ik de mail ophaal er wel staat dat er berichten binnen komen, maar ik zie ze nergens terug, in geen van de mappen en zeker niet in het Postvak In.
Inmiddels heb ik de ww voor de mailaccounts gewijzigd, want je weet maar nooit, maar ook dit was niet de clou.

Weet iemand hoe dit kan en beter nog, hoe dit op te lossen is??

Alvast heel erg bedankt voor je hulp!!

Knilleske
 
Kijk eens bij menu: Bestand -> identiteit wisselen of er een nieuwe identiteit is aangemaakt waar de mail wel zichtbaar is.
 
Bedankt voor je tip!

Maar helaas, dat was niet de oplossing, er staat nl. maar 1 identiteit in...

Nog meer opties misschien??

Bedankt alvast,

Knilleske
 
Backup je email met Incredimail backup PRO :

http://www.koyotesoft.com/indexEn.html

Dit is heel eenvoudig.
Als dit gelukt is incredimail verwijderen en outlook instellen als je emailprogamma.
De oude mails worden door backup pro opgeslagen in een map en die kan je bekijken met Outlook of Thunderbird.
 
Gebeurde dit na een update van incredimail, doe dan een systemrestore naar een punt daar vlak voor.
Mocht je de mooie oplossing van het eerder genoemde Backup programma niet willen gebruiken, (of als het niet werkt) Probeer dan het volgende:
Mogelijk is er een berichten regel aan het werk is die de mail naar de verkeerde map verzend.
Een map is per ongeluk makkelijk te verslepen en kan dan onderdeel worden van bv verwijderde items oid.
Kijk eens bij de berichtenregels of daar wat raars tussen zit. Via menu hHulpmiddelen -> berichtregels kun je daar komen.
Wis bij twijfel alle regels en kijk of dit helpt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan