verdwenen bestanden terughalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Hallo,

Als ik een schijf heb geformatteerd en Windows erwer heb opgezet, kan ik dan met PC inspector file recovery oude van voor het formatteren mail bestanden en adressen weer terughalen?

Ik kan het wel eerst proberen natuurlijk maar wil graag weten of ik kan heb op succes.

bedankt alvast

Ik geef je een slagingskans van ongeveer 0.1% :)

Direct na het formatteren is data nog redelijk terug te halen, maar aangezien je na de format al een nieuwe windows hebt geinstalleerd is het vrijwel zeker dat de oude data helemaal overschreven is.

Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk :)

We blijven immer positief, maar hier:(

Hopen dat je er al niet al te veel bij geinstalleerd hebt.

James:)

Zelfs na format

Je kan het zeker doen met volgende prgramma
welke je kan downen op http://www.quetek.com
""File Scavenger"" :D:D

ik heb zelf dit proggie op een losse harde schijf staan waar ik veelal allerlei downloadsh*t heb staan

Als je een andere HD formatteerd kan je met dit proggie de boel weer boven water halen

veel su6

Dutchie

Ook dat programma zegt dit:

Disclaimer:

Files can only be restored if the disk areas allocated to the files have not been overwritten by new data.

En aangezien er al een nieuwe installatie heeft plaatsgevonden na de format (nog afgezien van de enorme wisselbestanden en bestanden voor slaapmodus die windows tijdens de install aanmaakt) , denk ik niet dat er veel te redden valt :rolleyes:

toppie

Ik begrijp dat u het programma al hebt geprobeerd!!

Echter.............. de ervaring heeft geleerd (div personen uit andere forums wo ondergetekende) dat het wel kan. Ok wellicht niet alles maar zeker 75%. Wellicht zitten daar net genoeg dingen tussen die men nodig heeft.

Bovendien staat er duidelijk
you do not have to be an expert to recover filesoverwritten or lost by accidental deletion, a virus, corrupted hard drives, a broken RAID, accidental hard disk reformatting, etc.

lijkt me duidelijk :D

greetzzzz
Dutchie

Succes zit tussen je oren

Bij mij lukte het idd niet meer omdat mijn verdwenen bestand op de C:\ stond en windows een variabel wisselbestand had gemaakt, waardoor een deel van het bestand al was overschreven.

Maar hopelijk lukt het dan hier wel :)

Bedankt voor de reacties.

De schijf zit in een pc van een kennis. Dus zelf heb ik er niet zo'n last van .
:)

Ik heb nu gehoord dat alleen maar de bestanden zijn verwijderd ( ook Windows) dus de schijf is niet geformatteerd. Dus ik zie mijn kansen stijgen
( vraagteken)??????

Dan liggen je kansen wel hoger ja :)
Maar de beste resultaten heb je dan als je de schijf uit de PC haalt en die als dataschijf in jouw pc aansluit.
Anders heb je alsnog kans dat de zaak overschreven is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan