verdwenen .dat bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Berichten
3.458
Hai, na een "ernstige fout" moest ik mijn computer opnieuw opstarten en werden de schijven gecontroleerd. Ik was bezig om een film te downloaden met KaZaa. Na het opnieuw opstarten bleek de .dat file te zijn verdwenen uit de map My Shared Folder! Niet fijn, aangezien ik al aardig op weg was (612 Mb). Ik heb via "zoeken naar bestanden of mappen" gezocht naar het verdwenen bestant, maar helaas zonder resultaat. Toen heb ik via Systeem herstel de computer naar gister gezet toen ik het .dat bestand nog had, maar ook dat heeft niet geholpen. zou dit .dat bestand nu nog ergens op m'n harde schijf zitten of is het definitief verdwenen? Ik weet dat XP bestanden die je b.v. uit de prullenbak verwijderd toch nog ergens op de HD blijven staan i.v.m. Systeem herstel, maar of dat met dit bestand ook is gebeurd? Iemand ervaring hiermee of tips? Ik hoor het graag. Gr. Erik.
 
p.s. dit is de melding die ik lees in het fouten logboek:
zondag 23 februari 2003 System Error Foutcode; 0000007a, parameter1: c03e671c, parameter2: c000000e, parameter3: f99c7bb4, parameter4: 05606860.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan