verdwenen e-mail in outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

poppedein

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Berichten
339
Bij het opstarten van Outlook Expres, zie ik dat al mijn inkomen e-mail spontaan is verwijderd. Zelf heb ik het niet gedaan. Er stonden nog berichten op, die ik niet gelezen heb.
Hoe is dat nu mogelijk!
 
Laatst bewerkt:
Het is niet mogelijk dat e-mails zomaar worden verwijderd. Dit zal letterlijke ingesteld zijn door iemand of iemand heeft het verwijderd.

Wat ook nog kan is dat de firewall misschien die e-mails niet accepteerd en auto. verwijderd.
 
Nee, er is niemand aan mijn computer geweest. Er zijn ook geen instellingen veranderd. Het blijft voor mij een mysterie.
 
Staat Beeld\huidige weergave op "alle berichten weergeven"?

Heb je een upgrade gedaan van Win9* naar XP?

Groetjes,
Bennie
 
Outlook staat goed ingesteld en ik heb ook geen update geinstalleerd.
Ik snap er niets van.
Kan ik die berichten eventueel nog op een of ander manier terugkrijgen?
 
Kijk hier onder puntje 3.

Groetjes,
Bennie
 
Er staat helemaal niets meer in "Postvak In.dbx".
Alles is helemaal weg!
 
Zoek eens met de verkenner naar al je *.dbx bestanden. Post ook de datum van die bestanden (if any) en de grootte.

Groetjes,
Bennie
 
Gewoon niets te vinden. De berichten staan ook nergens anders. Ik snap er helemaal niets van.
Ik heb alles gedaan wat je gezegd hebt.
 
Misschien zijn die bestanden (*.dbx) wel verborgen. Maak verborgen bestanden eerst zichtbaar via configuratiescherm\mapopties\weergave. Vinkje weghalen bij "beveiligde besturingssysteembestanden, etc." en "vinkje bij verborgen bestanden en mappen weergeven". Probeer het zoeken dan opnieuw.

Ik mag aannemen dat je PC virusvrij is???:8-0:

Groetjes,
Bennie
 
Absoluut virusvrij.

En weer heb ik gedaan wat je zei, maar het wil niet lukken.
Ik geloof, dat ik het maar voor gezien hou.

Nog een klein vraagje, ik moet om een bepaalde reden in Outlook expres naar : beeld, opties, privacy.
Maar dat tabblad staat er niet in. Ik moet namelijk een blokkering opheffen.
Misschien kun je me daar mee nog helpen.
Vast bedankt en groetjes,

Poppy
 
"Om bepaalde reden?" Die optie zie ik in mijn OE ook niet staan. Weet je het zeker? Wellicht dat je met IE in de war bent, want daar staat wél een tabblad privacy.

Heeft het probleem zich recent voorgedaan? Anders zou je nog kunnen proberen om via een systeemherstel terug te gaan naar eerder herstelpunt.

Groetjes,
Bennie
 
Met systeemherstel geprobeerd! Ben ik ook niet zo kapot van. Vijf verschillende data geprobeerd!
Kan niet hersteld worden, zegt de computer iedere keer.
Ik kan het net zo goed afzetten.

Dan nog een vraagje over de blokkering.
Hoe kan ik een blokkering van een afzender opheffen in
Outlook Expres?

Groetjes

Poppy
 
In OE: Extra\berichtregels\afzenders blokkeren. Daar de bewuste afzender verwijderen.

Groetjes,
Bennie

Als systeemherstel niet goed werkt, is dat ook geen goed teken:confused:
 
Bedankt, nu weet ik het. (blokkeren)

Over dat systeemherstel!
Ik heb dit al eerder geprobeerd, toen Windows XP er vers opstond. Zelfs toen lukte dat al niet.

Heel hartelijk bedankt voor alle hulp.

Groetjes

Poppy
 
Over dat systeemherstel!

Dat kan wel kloppen. Als je verschillende partities hebt en je besturingssysteem staat op een te kleine partitie, dan slibt dit wel eens dicht. Wanneer je de partitie vergroot (met bijvoorbeeld Partition Magic) werkt je systeem herstel ook weer. Wat betreft de mails die weg zijn, dat heb ik ook een keer gehad. Alles was idd verdwenen. Gelukkig had ik belangrijke dingen opgeslagen. Het bleek toch echt een fout in Outlook Express te zijn. Oplossing was opnieuw te installeren.
 
De partitie is nu niet direct klein. 55 gb.
Plaats nog voor 19,5 gb.
Dus daar kan het niet aan liggen.

Groetjes,

Poppy
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door poppedein
Bedankt, nu weet ik het. (blokkeren)

Over dat systeemherstel!
Ik heb dit al eerder geprobeerd, toen Windows XP er vers opstond. Zelfs toen lukte dat al niet.

Heel hartelijk bedankt voor alle hulp.

Groetjes

Poppy


Waarom lukt systeemherstel niet? Krijg je nog foutmeldingen?

Groetjes,
Bennie
 
Ik krijg steeds de boodschap, kan niet herstellen, probeer een andere datum. Dan probeer ik een eerdere datum, weer dezelfde boodschap. Nog een datum eerder, weer hetzelfde.

Toch bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Kijk in de logboeken van XP naar eventuele fouten (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Post.

Zie daar iets van restrui.dll staan?

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan