Verdwenen File

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oscar203

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2000
Berichten
39
Veel heb ik al meegemaakt maar dit slaat alles!!!!

Ik had een file gedownload , maar weet niet meer of het een iso of een rar file was.
Het was in ieder geval een file ter grootte van zo'n 700 MB.

Ik wilde met Nero gaan branden maar tijdens het slepen verloor ik hem en liet de muisknop los in het tweede schermpje van rechts.
Omdat het schermpje te klein was zag ik niet waar hij gebleven was en ging op zoek.
Eerst met de verkenner op grootte zoeken, Niets gevonden, prullenbak ook niets.
Geavanceerd, inclusief verborgen en systeemmappen.

Hoe dan ook, Ik mis een bestand en vind hem absoluut niet meer.

Wie o wie heeft een goede tip!!

Groetjes Oscar
 
Niet echt een geniale tip. Maar zoek is op *.* veel bestanden van 700mb zullen er niet zijn. Hij zal wel veel vinden :):D
 
Hallo vrienden,

Ik heb al gezocht op Grootte, alles groter dan 500 MB, en ook al gezocht op ISO en op RAR.

Daarbij ook de verkenner ingesteld op zoeken in Systeemmappen, Verborgen bestanden, en Submappen doorzoeken.

Niets gevonden.

Wat nu?

Groetjes Oscar
 
Al gezocht op de naam van het bestand?
 
HAHA, ik heb hem weer gevonden.

Om op het laatste bericht terug te komen, ik had ook al gezocht op naam.

Het schijnt dus dat de verkenner NIET alle mappen als verborgen of systeembestanden beschouwd.

De file bleek gewoon in de map C:\Config.msi te zitten.
Ik vraag mij dan ook af of de windows verkenner wel zo goed is om mee te werken.

Ik heb onder DOS gezocht.
Een DOS venster geopend en met het commando DIR en als kenmerk verborgen bestanden /a:h was het gelijk als eerste zichtbaar.

Allemaal bedankt voor jullie hulp, en als er iets is waarmee ik kan helpen dan hoor ik dat graag, haha

Groetjes Oscar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan