verdwenen gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

graansma

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2004
Mijn dochter heeft op een floppy haar werkstuk gezet. Ze was met het werkstuk enkele zaterdagen meebezig. Per ongeluk heeft ze het word bestand gewist. Is er nog een mogelijkheid om dit bestand boven water te halen? Uit het tijdelijke geheugen of iets dergelijks? Zoja, hoe doe ik dit? De computer heb ik niet uitgezet. Op de computer staat windows 95.
Wie of wie weet raad?

Met vriendelijke groet,

Sas Graansma

met een heel klein beetje mazzel staat er nog een kopietje ergens in een temp mapje op je pc, gebruik de zoek functie van windows eens en zoek tot een dag voor dat dit gebeurde naar de naam van het werkstuk. als dit niks opleverd ben ik bang dat dochterlief een heel hoop werk voor niks heeft gedaan

beste winnie,

dat zou lukken als ze het estandje op haar computer had zitten, maar aangezien het om een floppy gaat denk ik niet dat een recovery tool gaat werken, maar het is het altijd waard op te proberen ;)

Ik hoor zojuist van mijn dochter dat het werkstuk niet vandaag maar in afgelopen week voor het laatst is geopend. Hierna is de computer dus wel afgesloten geweest. Ik ben bang dat het nu wel te laat is. Ik heb inmiddels PC inspector gedownload en ga dit nog even proberen.
Alvast bedankt voor jullie snelle reactie.

Met vriendelijke groet,

Sas

De vraag is even verplaatst naar > Software overige.
Succes met je probleem verder. :)

Met get data back krijg je alles tot bijna alles terug.

Ik heb dat gisteren ook gedaan met een harde schijf werkt perfect.

Geplaatst door bork
beste winnie,

dat zou lukken als ze het estandje op haar computer had zitten, maar aangezien het om een floppy gaat denk ik niet dat een recovery tool gaat werken, maar het is het altijd waard op te proberen ;)
Waarom niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan