Verdwijnen alle berichten uit inbox Outlook Express 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Engelkamp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2013
Gisterochtend ging ik akkoord met suggestie berichten te comprimeren. Vervolgens was ik al mijn inkomende berichten (bijna 3000!) kwijt. In mijn prullenbak zie ik dat er ineens bestanden staan met naam Postvakin.bak. Mijn berichten moeten ergens op mijn schijf staan, maar hoe krijg ik ze weer boven water? Paul

Ik kan je er niet bij helpen maar wil je wel de tip geven om in ieder geval die bestanden uit de prullenbak te halen en ze ergens goed te bewaren, mocht je dat nog niet hebben gedaan.

De berichten die je kwijt bent, zitten nu in je prullenbak. In dat .bak bestand.
Het komt vaker voor dat er iets mis gaat bij het comprimeren van berichten door Outlook Express 6. Ook mij is het (jaren geleden) een keer overkomen. Ik ben er toen wel in geslaagd om alle berichten terug te krijgen.
Hier staat een automatisch (dus vrij slecht) in het Nederlands vertaalde oplossing van Microsoft: http://support.microsoft.com/kb/918069

Als je echter googelt op de woorden: "berichten verdwenen na comprimeren outlook express", dan zul je zien dat dit probleem vaak voorkomt. Kijk maar: klik!
Lees hier de kort samengevatte oplossing van Wiske: klik, in post 5.

Engelkamp, laat jij al die bewaarde berichten in Postvak IN staan? Het verdient aanbeveling om in Outlook Express aparte mappen aan te maken en daarin je mails te bewaren.
Daarnaast gaat Outlook Express problemen opleveren wanneer de omvang van het .dbx bestand (waarin je e-mail zit) groter wordt dan 1 GB.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan