• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verdwijnende grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

chen-mai

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2004
Berichten
8
Hallo.

Ik heb een spreadsheet gemaakt met daarin opgenomen een grafiek. Als ik nu naast de grafiek klikt wordt de garfiek grijs en niet meer leesbaar. Asl ik dan weer op de grafiek klik is hij weer leesbaar. Eerder was dit niet het geval. Hoe komt dit en hoe los ik dit op??
 
Hallo.

Ik heb een spreadsheet gemaakt met daarin opgenomen een grafiek. Als ik nu naast de grafiek klikt wordt de garfiek grijs en niet meer leesbaar. Asl ik dan weer op de grafiek klik is hij weer leesbaar. Eerder was dit niet het geval. Hoe komt dit en hoe los ik dit op??

Post je file eens even. Wel eerst zippen, gewone Excel bestanden kan je niet bijhangen.
 
De TS heeft ondertussen een mail gestuurd naar mij met het bestand in.

PS: ik heb dit liever niet, er is hier een prachtig forum beschikbaar zodat er geen mails hoeven gestuurd te worden.

Het probleem is dat als je op een grafiek klikt, dan staat hij er ook. Klik je buiten de grafiek, dan wordt alles grijs.

De oplossing voor het probleem is: zet bij

Tools > Options > View > Objects > Show all

het vinkje aan. Ik kan de correcte Nederlandstalige namen slechts vanavond geven:

Extra > Opties > ...

Wigi
 
Extra > Opties > Weergave > Objecten - Alles weergeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan