OuweGrijse
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jan 2007
Ik wil 2 data uit een file achter elkaar op de website presenteren. Het eerste is een getal van verschillende lengte en het tweede is gewoon tekst.
De bedoeling is dat het twee gelijke kolommen worden.
Daartoe heb ik achter het getal de benodigde spaties (& SPACE( ) toegevoegd om een gelijke lengte te verkrijgen. Helaas heeft dit totaal geen effect en ik weet niet waarom
Voorbeeld:
Uitvoer= strGetal & " " & tekst 'presenteert getal en tekst achter elkaar
Uitvoer=strGetal & Space(8) & tekst 'presenteert getal en tekst achter elkaar
Maak ik in plaats van spaties er puntjes van lukt het wel.
Als ik op de site de paginabron bekijk staan de spaties er wel degelijk tussen maar op het beeld van de site niet.
Wie helpt mij even op weg. Ik ben hem kwijt
Nu zie ik ook dat bij het bekijken van dit bericht alle spaties (minstens 15) in het eerste voorbeeld ook niet getoond worden ????????????????????????
Uitvoer= strGetal & "..................." & tekst
En dit zie ik wel.
De bedoeling is dat het twee gelijke kolommen worden.
Daartoe heb ik achter het getal de benodigde spaties (& SPACE( ) toegevoegd om een gelijke lengte te verkrijgen. Helaas heeft dit totaal geen effect en ik weet niet waarom
Voorbeeld:
Uitvoer= strGetal & " " & tekst 'presenteert getal en tekst achter elkaar
Uitvoer=strGetal & Space(8) & tekst 'presenteert getal en tekst achter elkaar
Maak ik in plaats van spaties er puntjes van lukt het wel.
Als ik op de site de paginabron bekijk staan de spaties er wel degelijk tussen maar op het beeld van de site niet.
Wie helpt mij even op weg. Ik ben hem kwijt
Nu zie ik ook dat bij het bekijken van dit bericht alle spaties (minstens 15) in het eerste voorbeeld ook niet getoond worden ????????????????????????
Uitvoer= strGetal & "..................." & tekst
En dit zie ik wel.
Laatst bewerkt: