Dag iedereen,
Sinds kort ben ik op het werk verantwoordelijk voor het bijhouden en opmaken van de aanwezigheidsbladen(zie foto) van collega's. tot nu toe werd voor iedere werknemer een apart exel bestand bijgehouden, waardoor ik iedere maand in zo een 25 formulieren dezelvde aanpassingen moet doen. Ik zou deze taak willen vereenvoudigen door te werken met een enkel furmulier waar de gegevens van iedere werknemer voor elke maand van het jaar kunnen in aangepast worden. Is dit mogelijk? hoe ga ik best te werk?
Wat meer uitleg bij het formulier: In de paarse zone worden gegevens ingevoerd die per werknemer en per maand verschillen. De rest van het formulier is voor iedereen het zelvde en maakt berekeningen aan de hand van de ingevoerde gegevens in de paarse zone. Van de groene en rode zone wil ik drop-down menu's maken waar maand en werknemer kunnen worden geselecteerd.

http://users.telenet.be/jedi/a/punting1.xls
Alvast bedankt voor de overvloedige reacties
Sinds kort ben ik op het werk verantwoordelijk voor het bijhouden en opmaken van de aanwezigheidsbladen(zie foto) van collega's. tot nu toe werd voor iedere werknemer een apart exel bestand bijgehouden, waardoor ik iedere maand in zo een 25 formulieren dezelvde aanpassingen moet doen. Ik zou deze taak willen vereenvoudigen door te werken met een enkel furmulier waar de gegevens van iedere werknemer voor elke maand van het jaar kunnen in aangepast worden. Is dit mogelijk? hoe ga ik best te werk?
Wat meer uitleg bij het formulier: In de paarse zone worden gegevens ingevoerd die per werknemer en per maand verschillen. De rest van het formulier is voor iedereen het zelvde en maakt berekeningen aan de hand van de ingevoerde gegevens in de paarse zone. Van de groene en rode zone wil ik drop-down menu's maken waar maand en werknemer kunnen worden geselecteerd.

http://users.telenet.be/jedi/a/punting1.xls
Alvast bedankt voor de overvloedige reacties

Laatst bewerkt: