verf: zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebastian89

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
36
hai,

ik ga men pctje casemodden, ik wou allereerst beginne met de kast zwart te spuiten (heb nog zo`n grijs ding) welke verf moet ik hebben? autolak,wil dat? of moet ik speciale verf bij mn pc boer hebben?

graag zsm antw. want ik moet morgen om 7.55 weg.

alvast bdankt
 
ik zou eerst gaan snijden, en modden, en dan pas spuiten.
Je moet je kast goed schoonmaken, voorschuren met metaalschuurpapier, ontvetten. Een grondverf kan je nog gebruiken. En dan pas spuiten. Je moet gewoon even in de bouwmarkt kijken welke verf geschikt is. De meeste bussen zijn ook goed voor metaal, de meeste fietsen worden ook gewoon met HEMA verf bespoten.
 
okidoki, nog tips om te snijden? volgens mij wou het niet zo best met een decoupeerzaag, waarmee snijden jullie?
 
Ik denk dat je dat het beste kunt doen met een dremel
 
ik heb het ook eens ge probeerd met een dremel = resultaat: 1 slijpschijfje weg, alleen nog om door het metaal te komen XD
 
Koop plakplastik, plak 2 kanten af, teken uit wat je eruit wilt hebben, koop decoupeerzaagjes voor dun metaal, voor onder de 2mm, boor een gat voor het zaagje en zaag vlak langs een tafel o.i.d., en druk de plaat goed aan en ook de decoupeerzaag, dat alles om het klapperen van de plaat tegen te gaan.

Overigens kun je elke soort spuitbus ervoor gebruiken, je kunt hem later het beste af spuiten met een matte, zijdeglans of hoogglans blanke acryllak tegen beschadigingen.
 
u bent de koning,

*buigt*


alle info die ik wil weten in 1 x + tips:D

nou wordt weer ff lekker beunen in mn knutselhokje :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan