Ik zou gewoon niet bij betalen als ik jou was, Crucial doet het prima.
Als op hun website en de website van asus staat dat het moederbord en ram compatible zijn met elkaar dan is dat zo.
die borden zijn uitgebreid getest met verschillende geheugen sticks en als azerty beweert dat het niet goed zou werken mogen ze daar wel even een bevestiging met feiten van laten zien, zolang ze dit niet doen kun je er gewoon van uitgaan dat het een verkoop praatje is om je af te zetten iets onnodigs 30 euro duurder te kopen.
en dat leuke zinnetje dat ze zogenaamd van AMD zouden hebben gehoord dat het niet samen gaat, amd is daar helemaal niet mee bezig, ook heeft de processor niks met het merk geheugen te maken, als de snelheid nou niet compatible zou zijn zou ik begrijpen waar het overgaat maar dat is niet het geval.
am3+ borden ondersteunen max 1866 geheugen, stel dat je dus 2400 had bestelt en ze geven dan aan dat het niet klopt dan zou ik zeggen ja , logisch.
Maar dat amd niet overweg zou kunnen met crucial, of niet goed is een sprookje volgens mij.
er zijn meer dan genoeg systemen gebouwt met crucial ram die het prima doen om dit te bewijzen, terwijl azerty met geen enkel bewijs komt.
zelfs al komen ze met een brief van amd aanzetten, iedere idioot bij amd kan dat hebben geschreven, dus bewijst het nog niks.
ik zou graag zwart op wit grafieken, benchmarks en onderzoeks resultaten willen zien van onafhankelijke partijen, Asus en Crucial, dan pas kun je zien of wat ze zeggen waar is.
Nogmaals, het klinkt als een verkoop/oplichtings zinnetje.
wees blij dat je nog niks hebt bijbetaalt en verander dat ook sowieso niet.
Als azerty echt zo nodig corsair erin wil stoppen , doen ze dat maar op hun kosten.
corsair is natuurlijk wel een beter merk dan crucial, daar niet van ofzo maar wat azerty hier schrijft is simpelweg ***koek.
als ze hadden geschreven dat ze advieseerden om voor corsair te gaan omdat de gebruikers ervaringen beter zijn, of omdat corsair kwalitatief beter geheugen maakt zou ik gezecht hebben prima, degelijk advies, maar dat crucial niet compatible zou zijn, hou toch op.
ze zijn geen haar beter dan acer/hp/ Etc met hun kant en klare fabrieks rotzooi.