Geachte excel-kenner.
Mijn probleem is als volgt. Ik krijg uren gerapporteerd van mensen die op een project werken. Echter kunnen ze een maand later nog wel is er achter komen dat ze zich hebben vergist, dus dat corrigeren zij dan. Ik moet dit echter ook kunnen zien in mijn overzicht. Het zou niet zo´n probleem zijn als je beide kolommen naast elkaar zou kunnen zetten en de verschillen zou kunnen zoeken. Probleem is echter dat de kolommen oneveredig raken na een maand door toevoegen van nieuwe namen en projecten. Nou is mijn vraag kan ik niet dmv een soort vLookup of andere functie dit probleem kunnen tackelen. Er is een bestand bijgevoegd om het probleem duidelijker te maken.
Alvast hartelijk dank.
Joren van der Linden
Mijn probleem is als volgt. Ik krijg uren gerapporteerd van mensen die op een project werken. Echter kunnen ze een maand later nog wel is er achter komen dat ze zich hebben vergist, dus dat corrigeren zij dan. Ik moet dit echter ook kunnen zien in mijn overzicht. Het zou niet zo´n probleem zijn als je beide kolommen naast elkaar zou kunnen zetten en de verschillen zou kunnen zoeken. Probleem is echter dat de kolommen oneveredig raken na een maand door toevoegen van nieuwe namen en projecten. Nou is mijn vraag kan ik niet dmv een soort vLookup of andere functie dit probleem kunnen tackelen. Er is een bestand bijgevoegd om het probleem duidelijker te maken.
Alvast hartelijk dank.
Joren van der Linden