vergelijking videokaart en processors + gamepc

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoDexIlbi

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2009
hey mensen
ik speel op een laptop en heb dringend een goeie pc nodig.
iemand zei dat alternate goeie game-pc's waren dus ging k es kijken dit is wat het zal worden .
ALTERNATE Neptunus P010
799€
wat weinig voor een game-pc daarom is mijn vraag nu .
kan deze pc COD7 draaien? ik weet namelijk niet of de processor en videokaart beter of slechter is
weet iemand een site waar je video kaarten en processors kan vergelijken of kan iemand me het uitleggen ?

of beantwoord gwn de vraag of hij het kan draaien.

ALTERNATE neptunus P010

Behuizing
Uitvoering Mini Tower
5,25 inch, extern 2 bay(s)
3,5 inch, extern 1 bay(s)
3,5 inch, intern 4 bay(s)
Formaat (BxHxD) 180 x 352 x 406 mm

Voeding
Vermogen 500 Watt

Processor
Omschrijving Intel® Core™ i5-750 Processor (2,66 GHz)
Kloksnelheid 4x 2666 MHz
Level 1 Cache 4x 64 KB
Level 2 Cache 4x 256 KB
Level 3 Cache 8192 KB
Instructieset MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE 4.1, SSE4.2, Intel 64
Bussnelheid 2500 MT/s (HyperTransport)
Geheugen Controller
Soorten geheugen DDR3-800, DDR3-1066, DDR3-1333
ECC-geheugen wordt ondersteund Nee
Registered-geheugen wordt ondersteund Nee
Fully Buffered vereist Nee
Core Lynnfield, 45 nm
Max. Stroomverbruik 95 Watt
Core Spanning 0,65 Volt - 1,4 Volt
Socket 1156

CPU-koeler
Stock CPU koeler

Geheugen
Omschrijving 4096 MB DDR3
Totaal capaciteit 4 096 MB
Aantal modules 2
Standaard DDR3-1 333
max. 16 384 MB mogelijk

Grafisch
Grafische chip ATI Radeon HD5670
Interface PCIe x16
Geheugen 1 024 MB

Chipset
Intel® P55

Moederbord
Aansluitingen 8x USB, 1x PS/2, 1x COM, 1x IEEE 1394a, 6x Audio, 1x RJ-45, 1x DVI, 1x HDMI, 1x DisplayPort

Netwerk
Gigabit-LAN

Optische drives
DVD-Brander

Harddisk
1 500 GB, SATA II / 5400rpm / 32MB / 8,9ms

CardReader
Ja

Gewicht
6,2 kg

Besturingssysteem
Windows 7 Home Premium 64-Bit (OEM)

Software
Nero 9.x Essential, GDATA AntiVirus 2010 en PC Angel Recovery software

----------------------------------------------------------------------------------------------

requirements COD7

Intel Processor - Core 2 Duo E4700 2.6GHz Add your rig to profile
AMD Processor - Athlon 64 X2 Dual Core 5600+
Nvidia Graphics Card - GeForce 8800 GTS Add your rig to profile
ATI Graphics Card - Radeon X1900 Series
RAM Memory - 2 GB
Hard Disk Space - 10 GB
Direct X - 9

dank je

Volgends mij kan die hem goed draaien, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.:thumb:

dank je maar ik moet het echt 100% zeker weten :D
de videokaarten en processors kan ik gewoon niet vergelijken

Volgens mij zijn de officiële eisen nnb, maar is het aan de hand van de te kopen hardware vrij eenvoudig te beredeneren:
de pc die jij overweegt heeft een i5 processor. Als die de game niet zou kunnen draaien dan zouden de makers van COD zichzelf de das omdoen, want hoeveel gamers denk jij dat een I7 in hun machine hebben zitten.................. juist ja, héél, héél weinig. Dit betekent dat de i5 m.i. zonder problemen die game gaat trekken.
De videokaart die in de beoogde machine zit is mid-range, m.a.w. géén toppertje. Hij zit maar net boven de 'oude' Nvidia 9600 GT / 8800 GTS en de HD 2900 XT, HD 3870, HD4670. Ik verwacht echter dat ook die kaart het probleemloos zal gaan trekken, e.e.a. op basis van dezelfde argumenten als wat de processor betreft.

Voor het geval je nu denkt: wow, díe weet veel uit zijn hoofd over videokaarten...............! Nee hoor, ik heb een simpel tabelletje geraadpleegd. In dat tabelletje staan de snelste kaarten bovenaan en de langzaamste onderaan: klik

Laatst bewerkt:
Beste NoDexIlbi,

U kunt met de door uw gekozen pc zeker cod7 draaien, maar niet op high misschien kunt u daarom beter een pc kiezen met een iets betere videokaart. Ik heb voor uw een pc samengesteld bij azerty link:
Hierbij heeft u dezelfde processor, maar een aantal andere onderdelen zullen hierbij wel beter zijn zoals:

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[7517]=1&product[232942]=1&product[301852]=1

Videokaart een 5770(150 euro) inplaats van een 5670 (85 euro) het prestatie verschil is: http://nl.hardware.info/productinfo/vergelijk/#tab:group_6
Hierbij scoort de 5670 6295 punten en de 5770 11200 punten. Hierdoor zult u een stuk beter cod7 kunnen spelen.

Er zit nu ook een 500 gb harddisk in, maar deze is sneller als die van alternate was.

Er zit een voeding in van 600 watt in inplaats van 500 watt.

De behuizing is beter dan die in de samenstelling van alternate.

Voor de rest maakt het allemaal niet veel Azerty zet voor u het systeem in elkaar en er zit ook windows 7 bij.

Ik zou hiedoor eerder voor de azerty kiezen dan voor de pc van alternate.

Groetjes,

Meer40

Laatst bewerkt:
dank je mensen het was gewoon omdat COD7 in november uitkomt en de pc ga ik nu kopen :D.
waarschijnlijk kan dit niet maar is er mss een site waar je je fps kan berekenen voor een game ?

ik moet een pc kopen die al in mekaar is gezet , kan iemand anders een pc zoeken voor games voor minder dan 900 euro liefst minder dan 800 dank je

Het is een complete machine die door Alternate wordt geleverd, dus?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan