Vergrendeld zip file unzipen

Status
Niet open voor verdere reacties.

laurents

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2004
Weet iemand een goed programma op de code te achterhalen van een zip file.

ps
ik werk met winzip/winrar

wat bedoel je precies?

bedoel je soms een wachtwoord achterhalen?
het wil namelijk nog wel eens zijn dat als je een winrar uit wil pakken je een wachtwoord in moet tikken.
bedoel je dat soms?

negen van de tien keer is het wachtwoord de url waar je het bestand hebt gedownload

Nope heb al meerdere dingen geprobeerd die wel voor de hand liggen ik denk echt een apart password is

dan wordt het een moeilijk verhaal denk ik.

ik download altijd via een torrent site.
hier zie je dan ook altijd de url van waar het bestand vandaan komt
als ik dan hier tegen aanloop kopieeer ik de url en plak dat dan in het wachtwoordscherm.
bij mij is het tot nu toe altijd goedgegaan.
maarja, daar heb jij weinig aan natuurlijk.

volgens mij bestaat er geen software voor zover ik weet maar misschien dat iemand anders je verder kan helpen.

o, kijk.
zo zie je maar weer.
zou wel graag willen weten of die link van tarabass heeft geholpen.
hopelijk geef je een feedback

Er zijn nog veel meer van dit soort progjes die dit kunnen kraken. Gewoon proberen lijkt mij..
Ik heb hier al vaak met succes rar-files gekraakt :)

Als je de file van nieuwsgroepen hebt, even op het forum van de poster kijken. Voor torrents precies hetzelfde..

Meeste passwords zijn gewoon te vinden door een beetje creativiteit, en zoals als hierboven gezegt door te spelen met de naam/url/poster/rarnaam..

Ja denk niet dat de poster het wachtwoord onthult want het is namelijk een waar voor je moet betalen en je kan de betaling alleen doen als je een Duits 0900 nr, de service comp zeg dat ik niet gebruik kan maken van de dienst omdat ik in het buiteland zit ( ).

hier moet je niet aan beginnen joh.
ik weet niet hoe groot dat bestand is en wat voor bestand maar ik zou gewoon een andere download link zoeken

winzip recovery of zoiets, weet de naam niet meer zeker, maar dat progje gaat gewoon alle mogenlijk heden af :thumb: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan