Hallo,
Het bijgaande bestand is gedeeltelijk vergrendeld.
In cel B12 moet vermeld worden wat je in de foto ziet.
Op het moment dat het goed is, komt in cel G12 “Ja” staan.
Als je niet weet wat in de foto staat, dan zou je in cel G3 een gedeeltelijke tekst zien.
In dit voorbeeld dus Eie….
Weet je het nog niet, dan kun je in cel G5 zien wat het moet zijn.
Dit is een voorbeeld voor mensen die PPA hebben en niet meteen kunnen zeggen hoe iets heet. Dus dit ga ik gebruiken om oefeningen voor hen te maken.
Ik wil graag de meeste cellen vergrendelen en dat men alleen in de cel C12 de tekst kunnen typen.
Als ik cel G3 aanvink wil ik eigenlijk de gedeeltelijke cel zien. Echter wil ik deze cel ook beveiligen zodat men de tekst niet kan verwijderen,
Echter lukt mij dit niet.
Cel G3 en G5 moeten dus eigenlijk beveiligd zijn, maar als ik er op klik moet de tekst zichtbaar zijn.
Deze tekst mag alleen zichtbaar zijn als ik op de cel klik.
Iemand enig idee of dit mogelijk is?
Ik kan het helaas niet vinden.
Alvast bedankt!
Het bijgaande bestand is gedeeltelijk vergrendeld.
In cel B12 moet vermeld worden wat je in de foto ziet.
Op het moment dat het goed is, komt in cel G12 “Ja” staan.
Als je niet weet wat in de foto staat, dan zou je in cel G3 een gedeeltelijke tekst zien.
In dit voorbeeld dus Eie….
Weet je het nog niet, dan kun je in cel G5 zien wat het moet zijn.
Dit is een voorbeeld voor mensen die PPA hebben en niet meteen kunnen zeggen hoe iets heet. Dus dit ga ik gebruiken om oefeningen voor hen te maken.
Ik wil graag de meeste cellen vergrendelen en dat men alleen in de cel C12 de tekst kunnen typen.
Als ik cel G3 aanvink wil ik eigenlijk de gedeeltelijke cel zien. Echter wil ik deze cel ook beveiligen zodat men de tekst niet kan verwijderen,
Echter lukt mij dit niet.
Cel G3 en G5 moeten dus eigenlijk beveiligd zijn, maar als ik er op klik moet de tekst zichtbaar zijn.
Deze tekst mag alleen zichtbaar zijn als ik op de cel klik.
Iemand enig idee of dit mogelijk is?
Ik kan het helaas niet vinden.
Alvast bedankt!