Vergrendelen van een items?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Beste mensen ik heb zo snel mogelijk zo code nodig dat als mensen iets van me site steelen en ze zetten het op hun site dat er dan staat gestolen van .... hier is een voorbeeld
topbar.PNG
kijk dat is van een site en die hebben dat als je wat van hun site pakt dat je dan hun tekst ziet van gestolen weet iemand hoe je dit doet. want er word van alles van mij website gestolen daarom heb ik dit zosnel mogelijk nodig
p.s ik wou dit niet stelen maar als voorbeeld gebruiken voor jullie om het makelijker te maken.

ik hoop dat ik zo snelmogelijk kan worden geholpen:thumb:

Laatst bewerkt:
Dat soort code's gaan niet werken.
Als ik een rechter-klik geeft op je site, en dan kies voor "Afbeelding opslaan", ja dan wel.
Die kopieer-actie kun je blokkeren.

Maar als ik een screenshot maak, daar sta jij machteloos buiten.
Niets aan te doen.
Je kunt je eigen afbeeldingen "beveiligen" door er een watermerk doorheen te plaatsen als je echt niet wilt dat mensen het gaan gebruiken.
Alleen de echte foto-editor-nurds halen dat wel weg.

nah het gaat me eigenlijk niet zo om te plaatjes maar bestanden van mij tekst bestanden en dcr's die worden gejat dus het is niet te beveiligen eigenlijk dat is wel jammer want iemand heeft iets helemaal gejat van mij site maar ja toch bedankt voor je reactie aan een right click slot heb je niks je kan altijd nog bij beeld> bron kijke

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan