Verhogen snelheden ADSL Wanadoo? Dus niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Berichten
1.533
Enige tijd geleden kreeg ik van mijn provider een nieuwsbrief dat de snelheden verhoogd zouden worden. Ik blij. Nu ik zie er nog niet veel van. Vanmorgen waren de downloadsnelheden bij Wanadoo tussen de 67 en 70 kb/sec. Wat ze met verhoging bedoelen snap ik niet goed.
 
Wij kregen ook een verhoging (Adsl van Planet)Maar daar stond bij dat het tot maart kan duren voor ie daadwerkelijk verhoogd is. Stond zoiets er bij jou niet bij?
 
Die verhoging heeft betrekking op ADSL lijnen van KPN.
Wanadoo ADSL Direct bijvoorbeeld maakt daar GEEN gebruik van.
Ik baal ook als een stekker, want dat is mijn abonnement. :(

Fonz
 
klopt

Hoi,dat klopt die heb ik ook gehad
maar ik heb ook gelezen dat de snelheidsverhoging
uiterlijk in maart is afgerondt
dus is het wachten,wanneer je aan de beurt bent
wanadoo/casema kabel
 
Dat zeg ik toch, met KPN wel en Wanadoo Direct niet.
Balen voor mij en jij gefeliciteerd ha ha ha.:thumb:
 
Ik denk dat jij mag wachten tot 1 april, zoals ze al schrijven :confused:
 
Dit is wel leuk, ik geef een reactie op de mail die jij hier plaatst en hij staat als eerder in het topic.
 
Nu 4x zo snel internetten voor dezelfde prijs


Geachte Wanadoo abonnee,

Wanadoo heeft goed nieuws voor u. In de komende periode gaat de snelheid van uw ADSL Lite internetverbinding namelijk flink omhoog. Wanadoo biedt ADSL Lite aan in samenwerking met KPN. Zij zullen in de periode van 1 februari tot 1 april de snelheid van uw ADSL-abonnement verhogen.


Ruim een jaar geleden was dit de snelheid van ADSL Lite: 384/128 Kbit/s
Vanaf 1 februari wordt dit de nieuwe snelheid van ADSL Lite: 1600/512 Kbit/s


Dat betekent dus dat uw internetnetverbinding in korte tijd meer dan 4 keer zo snel is geworden, en dat voor dezelfde vaste prijs per maand. Om een voorbeeld te geven: een bestand van 4 MB downloadt u vanaf nu in ongeveer 20 seconden. Een jaar geleden duurde dit nog bijna anderhalve minuut!

Uiterlijk 1 april is uw verbinding overgezet op de nieuwe snelheden. Dit betekent dat u films en andere streams in de hoogste kwaliteit kunt bekijken, zonder haperingen! Ook zult u merken dat het downloaden van grote bestanden nog sneller gaat dan u gewend was. Wij wensen u veel plezier met uw versnelde verbinding!

Met vriendelijke groet,

Wanadoo

P.S. Hebt u vragen over de snelheidsverhoging, klik dan hier
 
Je zal nog even geduld moeten hebben blacksheep , ze hebben de tijd tot 1 april he.:(
 
Oeps even niet goed gelezen maar dat is geen kbit, kbyte verschil??? :eek: Want dan zit je redelijk hoog. Nee , zal ook wel niet. :8-0: :eek:
 
He???, mijn antwoord op jou vraag blacksheep staat voor jou vraag???????

edit: en nog een keer /edit
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door petje11
Je zal nog even geduld moeten hebben blacksheep , ze hebben de tijd tot 1 april he.:(

Jawel, met de verhoging van de snelheid, maar dat impliceert toch niet automatisch dat ze nu de snelheid moeten verlagen? Kijk eens naar mijn bericht en zie met wat voor traagheid ik kan downloaden.
 
384 kbit zou moeten resulteren in een downloadsnelheid van 48 kbyte
De snelheid die jij nu haalt hoort bij 560 tot 640 kbit

Als gevolg daarvan mag je na 1 april dus een snelheid verwachten van 200 kbyte/s
 
Laatst bewerkt:
Bij adsl van planet internet zou het begin februari zijn de snelheidsverhogingen heb namelijk zelf planet gehad en sinds 2 weken heb ik nu @homme breedband dat is pas supersnel 40000 kbs
 
Geplaatst door maestro12
384 kbit zou moeten resulteren in een downloadsnelheid van 48 kbyte
De snelheid die jij nu haalt hoort bij 560 tot 640 kbit

Als gevolg daarvan mag je na 1 april dus een snelheid verwachten van 200 kbyte/s

Daar komt bij dat oa de afstand tot de centrale van belang is,er een overhead is van 10 % en zo zijn er nog een aantal zaken waarbij KPN aangeeft absoluut niks te
kunnen garanderen.
 
gingen ze bij @home oook maar sneldheids verhoging doen dan ging het nog sneller als wat ik nu al wat want dit wat ik nu heb gaat ook langzaam
 
Geplaatst door rodajc
gingen ze bij @home oook maar sneldheids verhoging doen dan ging het nog sneller als wat ik nu al wat want dit wat ik nu heb gaat ook langzaam

email kpn

Denk dat dat dus ook voor jou geldt...
 
denk het niet want ik heb niet via kpn maar via @home kabelinternet en heb niks gehoord of hun dat ook gaan doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan