verhouding hoogte-breedte Word-document

Status
Niet open voor verdere reacties.

LoekP

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2006
Berichten
2
Sinds enige tijd worden nieuwe documenten niet meer in de juiste verhouding weergegeven: het document is minder hoog en lijkt breder (ca 230x280). Bij de paginainstelling staat echter gewoon A4 ingesteld (210x297). De bovenmarge lijkt weg (is niet meer te zien) en is met de vertikale lineaal niet meer aan te passen. Aanpassen via "pagina-instelling" geeft geen zichtbaar veranderde schermweergave..... :shocked:

Ook wanneer ik een oud (en correct weergegeven) document opsla als sjabloon, en op basis van dat nieuwe sjabloon een nieuw document maak, heb ik hetzelfde effect (terwijl wanneer ik dat sjabloon zelf open, het weer wél correct wordt weergegeven).

Iemand een idee wat hier aan de hand is?

Ik kan eventueel een schermafdruk mailen van zowel de juiste als de corrupte weergave.

Rgrds,

LoekP
 

Bijlagen

  • voorbeeld.doc
    74,5 KB · Weergaven: 63
..... en als je nu eens precies met de muisaanwijzer op de 'grijze' ruimte tussen de lineaal en het witte vlak gaat staan (de muisaanwijzer verandert) en dan klikt?
 
Gooi je normal.dot eens weg en start daarna word op.
 
helaas...

Beide acties lijden niet tot gewenst resultaat....
Ik heb op de C-schijf de normal.dot bestanden verwijderd. Na opstarten van word wordt er inderdaad een nieuwe dot gemaakt.

Bij het openen van het sjabloon zelf: perfect.
Bij het maken van een nieuw document op basis van het sjabloon: zelfde marge-probleem. (bij afdrukken trouwens niets te zien. (!))

Rgrds,

LoekP
 
Kop- en voettekst

Je kop- en voetteksten staan uit, ga naar Extra - Opties - tabblad Weergave:
zet een vinkje bij "Witruimte tussen pagina's (afdrukweergave)" (Office 2003)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan