Verhuizing data van C naar D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pegasus

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2001
Zaterdagavond heb ik nog gewoon gewerkt op mijn pc en geen problemen gehad. Zondag startte mijn pc niet meer op maar gaf de melding dat er disk miste (Missing or incorrect disk). Een kennis die er was kwam er al snel achter (via windows opstart diskette) dat al de data van de C: partitie naar de D: partitie was verhuisd (Behalve de Windows-directory) Nu ik de data weer terug heb gezet werkt alles weer behalve de Internet Explorer. Ik heb gekeken in de Norton Anti-virus logs maar er is geen virus gevonden; Tevens heb ik gechecked op de laatste updates maar hier is ook niets mis mee. Wie weet wat er gebeurd kan zijn ?

Heb je al geprobeerd om IE te herstellen?

Of misschien opnieuw DL?

Nee, nog niet. Ik ga de hele pc maar laten herstellen. Ik vroeg me alleen af of er virussen waren die dit deden. Navraag op het werk leverde op dat er meerdere personen waren bij wie dit gebeurd was........

De virus encyclopedie/kalender bij Symantec gaf ook al geen uitkomst.

Pegasus,

Ik ken geen virus die dit doet. Ik ken wel virussen die een gehele partitie laten verdwijnen, maar wat jij hebt is iets anders.

Kan het toevallig zijn dat je Ghost of misschien partition magic hebt gebruikt? Dan zou het wel kunnen.

Of heb je misschien Norton system works 2002 onebutton checkup gebruikt (komt haast nooit voor):

http://service1.symantec.com/SUPPOR...58f1659abf6781a988256b42000c03e3?OpenDocument

En het kan natuurlijk ook zijn dat iemand op je pc heeft gezeten en dit heeft gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan