Verificatie probleem imgburn/nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

bosssie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2009
Berichten
4
Hallo ik heb een probleem met de verificatie van een WII spel.
Het is een iso wat met imgburn en nero wel gebrand kan worden, maar dan gaat de verificatie meteen beginnen met errors.
Ik heb nu 4 verschillende spellen geprobeerd met nero en imgburn, maar er lukt er geen 1.
Ik brand op Verbatim DVD-r met een plextor px-760 (firmware en driver up to date) en dat kan volgens mij het probleem niet zijn.
Ik heb net een nieuwe pc met Vista en op mijn oude pc met XP had ik nergens problemen mee.
Wie kan mij helpen ?????????
 
spellen zijn zo wie zo beschermd dus denk dat daar je probleem in zit.
 
spellen zijn zo wie zo beschermd dus denk dat daar je probleem in zit.

En sinds wanneer is dat dan, want vorige week had ik nergens problemen mee.
Gewoon via ftd binnenhalen en branden, dus lijkt mij sterk dat er een bescherming op zit en dat dan het probleem zou zijn?
 
Welkom op Helpmij.:)

Andere merk dvd's geprobeerd? Ik heb altijd problemen gehad met Verbatim en Plextor branders. hoewel ze zelf Verbatim adviseren. Gebruik nog steeds Plextor branders, maar dan met Platinum dvd's.

Heb je wel de nieuwere software geïnstalleerd op de Vista installatie?

IMGburn zo geen problemen met beveiliging moeten hebben, gezien het een 1 op 1 kopie wordt.
 
Welkom op Helpmij.:)

Andere merk dvd's geprobeerd? Ik heb altijd problemen gehad met Verbatim en Plextor branders. hoewel ze zelf Verbatim adviseren. Gebruik nog steeds Plextor branders, maar dan met Platinum dvd's.

Heb je wel de nieuwere software geïnstalleerd op de Vista installatie?

IMGburn zo geen problemen met beveiliging moeten hebben, gezien het een 1 op 1 kopie wordt.

Wat bedoel je precies met de nieuwe software op vista ?
Ik heb nog nooit problemen gehad met Plextor en Verbatim, bij mijn xbox 360 brand ik er ook mee en dat geeft geen problemen.
Wat kunnen de errors dan zijn na het branden, want het branden gaat ok, maar de verificatie komen er alleen maar errors?
 
Op Xp had je geen last, maar je draait nu Vista. Heb je dus dezelfde brandsoftware als met XP of heb je nieuwere versies, die met Vista overweg kunnen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan