Verificatiefout wifi op tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

charl777

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2009
Ik heb steeds problemen met wifi op mijn samsung galaxy tab. Ik heb wel wifi op hetzelfde netwerk op mijn IPad, laptop, meerdere telefoons. Alleen bij de samsung tab steeds problemen.
Ik heb hem al terug gezet naar fabrieksinstellingen, ook heb ik de router opnieuw opgestart. Maar dit probleem blijft..
Het wifi netwerk wordt wel herkend. Als ik dan mijn wachtwoord opnieuw invoer krijg ik de melding: verificatiecode opgetreden. Als ik op het wifi netwerk klik zie ik staan:
signaalsterkte:Erg sterk
Beveiliging: WPA2 PSK

Wie helpt me hiermee, ik word er helemaal gek van dat het niet werkt.

Mhh, het schijnt soms te helpen en nooit geschoten is altijd mis. Zet de tablet kort op ‘vliegtuigstand’ of ‘flight mode’ en zet de ‘vliegtuigstand’ daarna weer uit. En??

En heb je in je wachtwoord soms een S zitten en dit word aangezien voor een 5. Of een 0 (nul) die aangezien word voor een O.

Helaas.. Het heeft niet geholpen die tip met de vliegtuigstand.
En ik heb geen S of een 0 zitten in mijn wachtwoord.

Oke nog een proberen dan, hoe is het met het toetsenbord. Nederland-Belgisch staat dat zo, kan zo maar zijn dat met een andere taal het wachtwoord niet goed word herkend. Je weet maar nooit.

Verder nog dit. En wellicht nog het meest waarschijnlijke. Je aantal is misschien bereikt. (nou als dat het is weet je meteen de oorzaak.)

Elke router heeft een maximum aantal connecties. Mogelijk is dit aantal bereikt en dien je een andere verbinding te stoppen zodat jouw tablet wel toegang krijgt tot de WiFi router. Je kunt andere WiFi-ontvangers even uitzetten of in de router de verbindingen verwijderen.

Je zegt namelijk IPAD, Laptop en meerdere telefoons. Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan