Verificatiemails komen vaak niet aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

DUSKvsDAWN

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2013
Ik heb dit probleem al TALLOZE keren voorgelegd aan andere forums, maar niemand lijkt een antwoord te weten, dus probeer ik het maar hier :)

Het zit zo, dit email account heb ik al... Weet ik hoe veel jaar. Sinds een paar jaar heb ik problemen met het ontvangen van verficatie emails. Denk aan email bevestigings mails, dat soort dingen. Op mijn andere account gaat dit wel gewoon prima, maar die gebruik ik amper. Ik wil uiteraard gewoon mijn primaire account blijven gebruiken. Het enige wat tot nu toe helpt, is het email adres waarvan zo'n mail verzonden wordt, aan mijn contacten toe te voegen, en vervolgens opnieuw zo'n mail op te vragen. Echter geven lang niet alle sites/bedrijven hier antwoord op, of vinden het gewoon een bizarre vraag en schuiven het aan de kant. Super onhandig dus. Ik heb nooit, maar dan ook nooit in al die jaren iets aan instellingen veranderd. Ze staan dus ook niet in ongewenst of iets dergelijks, geloof me dat heb ik al een miljoen keer binnenste buiten gekeerd. Iemand nog een idee?

Als toevoegen aan contactpersonen werkt, dan is er geen aflever-probleem van de mail, maar een weergave- of (anti-spam)filtering probleem.
Uiteraard meld je niet wat voor mailaccount je hebt (je maildomein, manier van mail ophalen (POP3 of IMAP of Exchange Server/MAPI) maar ik zou het volgende doen:
a. Outlook helemaal afsluiten, ook de apparaten uitschakelen die je verder gebruikt voor mail te gebruiken (smartphone, tablet etc.)
b. Aanmelden bij zo'n website, zodat je een verificatie-mail wordt gestuurd.
c. Inloggen op de webmail van je mail-account en daar gaan zoeken/kijken wat er met de verificatie-mail gebeurt / waar die verschijnt etc.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan