Verjaardagen importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomcaelenberghe

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Berichten
7
Graag had ik lijst met verjaardagen in outlook geimporteerd. Dit echter niet als bijkomend veld in de contactpersonen, maar als een afspraak in de agenda.

Wie kan mij hiermee verderhelpen?

Alvast bedankt.
 
Ehh ... geïmporteerd vanuit een 'lijst' ..... maar is dat een getypte lijst :p ?
Of wil je die scannen?
Of staat het 'toevallig' al in één of ander programma?

Da's wel belangrijk voor het goede antwoord .......
 
Nee, de data komt niet uit één of ander programma.

De bedoeling is van nul te starten.
Door bv manueel in excel een lijst op te stellen met personen en hun verjaardag (datum).
Deze zou ik dan op één of andere manier willen importeren in outlook zodat deze verjaardagen te voorschijn komen in de agenda als een afspraak.

Wat is de beste optie om dit uit te voeren?
 
Hoi,

Het is niet mogelijk om terugkerende afspraken te importeren.
En zeker met verjaardagen is het natuurlijk handig om dat juist wél middels een terugkeerpatroon te doen.

Je kunt wel elk opvolgend jaar van een verjaardag in een Excel-werkblad opnemen, maar dat is een geweldige klus.
En wil je dat importeren in Outlook, dan geldt dat steeds als een nieuwe afspraak.
Met andere woorden: wil je de verjaardag van iemand verwijderen, dan zal je al die afspraken apart moeten verwijderen.

Je kunt in Outlook zelf een terugkerende afspraak maken, met als 'titel' (bijvoorbeeld):
Verjaardag Jan Klaassen en dan de datum van zijn verjaardag als terugkeerpatroon.

Terugkeerpatroon.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan