Verjaardagskalender verwijderen van FAcebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giny

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
Berichten
47
Graag wil ik de verjaardagskalender van Facebook verwijderen. Ik ben al een heel eind,maar ik moet het URL nummer invullen. Waar kan ik dit vinden?
 
Is dit wat. Je gaat op de agenda staan met de muis en klik met de rechtermuis knop op die agenda. kies dan ‘Link kopiëren’ De link ziet er dan ongeveer als volgt uit....
http: //www.facebook.com/pages/jouwpaginanaam/ blablabla?ref=mf
of zoiets als dit
http: //www.facebook.com/pages/jouwpaginanaam/ blablabla
 
Hoe roep je facebook op:

via een app, op je computer of wathever...??
 
Welke diensten en applicaties toegang hebben tot Facebook kun je zien door onder de Privacyinstellingen te kiezen voor Apps en websites. Je kunt per app zien welke gegevens worden gebruikt en welke je kunt afschermen. Nog beter is het om apps die je niet vertrouwt of gebruikt uit de lijst te verwijderen.

en/of kun je hierbij op deze manier.

app.JPG
 
Deze is mij duidelijk, maar de kalender zit er niet bij, schijnt via de browser? te moeten. m.i. erg ingewikkeld.
Welke diensten en applicaties toegang hebben tot Facebook kun je zien door onder de Privacyinstellingen te kiezen voor Apps en websites. Je kunt per app zien welke gegevens worden gebruikt en welke je kunt afschermen. Nog beter is het om apps die je niet vertrouwt of gebruikt uit de lijst te verwijderen.

en/of kun je hierbij op deze manier.

Bekijk bijlage 193957
 
Ik kan me helemaal niets voorstellen van die url, vreemd en ook m.i. erg problematisch. Klik (rechtsboven) op het pijltje naast Startpagina.
Kies dan in het contextmenu: Accountinstellingen In het volgende scherm klik je (links) op Apps. Staan dan jouw kalenders daar bij?

Zo ja, klik je kalender(s) aan en kies Verwijderen.

Anders houdt het op voor mij. Blijft vreemd. :(

Kennelijk heb je dan toch geen Kalender en/of heb je hem al verwijderd :confused:
 
Laatst bewerkt:
Nee, de kalender staat daar niet bij. Ik heb ergens gelezen dat deze dan vastgekoppeld is aan de browser oid. De kalender heb ik nog wel, wordt steeds weergeven.
Ik kan me helemaal niets voorstellen van die url, vreemd en ook m.i. erg problematisch. Klik (rechtsboven) op het pijltje naast Startpagina.
Kies dan in het contextmenu: Accountinstellingen In het volgende scherm klik je (links) op Apps. Staan dan jouw kalenders daar bij?

Zo ja, klik je kalender(s) aan en kies Verwijderen.

Anders houdt het op voor mij. Blijft vreemd. :(

Kennelijk heb je dan toch geen Kalender en/of heb je hem al verwijderd :confused:
 
Mogelijk heb ik de kalender verwijderd, maar dit op onnavolgbare wijze.
 
Nou dat is vreemd. Niets lukt dus. :confused: Ik weet verder ook niet hoe en wat. Agenda verwijderen in zijn geheel. :( Wat jammer Giny.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan