verkeerd "geflasht"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henry1st

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik vrees dat ik mijn DVD-brander (Lite-on 811S) bij het regio-vrij maken, verkeerd geflasht heb. Ik had nog software op de schijf staan van mijn vorige brander en die heb ik gebruikt. Op dit moment blijft de DVD-brander langzaam een oranje lampje knipperen, terwijl hij helemaal niet hoort te knipperen. Hoe maak ik het flashen ongedaan, m.a.w. hoe zet ik de oude firmware weer terug? Wie kan me helpen??

ik denk toch dat je het gesloopt heb.
je kan op lite on pagina de juste firmware te vinden,
dan ff op nieuw proberen als dat niet meer gaat is het,
helaas bye brander.:confused:

Ik heb inderdaad de firmware er nog een keer overgehaald, maar er treedt géén verandering op! Helaas!
ER moet toch nog wel iets anders mogelijk zijn, bijvoorbeeld terugflashen naar een oude(re) firmwareversie en daarna weer de nieuwe versie (de juiste) terugzetten.
Ik heb nog wel een .bak file. Hoe zet ik die er weer overheen???????????

Heb nog garantie, heb het apparaat dus naar de winkel teruggebracht. Uiteindelijk blijkt de speler wel als bovengenoemde DVD-speler herkend te worden, alleen blijft er steeds, redelijk snel, een rood lichtje knipperen. CD's worden niet meer gelezen.

Hallo

Het "flashen" met verkeerde firmware is meestal ....exit , terminus...

De meeste verkopers , fabrikanten , zijn op de hoogte van dergelijke " stommiteiten" , en leveren dan uiteraard geen garantie meer....

Wat mij logisch lijkt t.o.v. andere gebruikers , een lezer die hier "lokaal" verkocht wordt , is geschikt voor deze "regio"...

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan