verkeerd kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

luiebas

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
ik heb net op mijn 2e hardeschijf (voor data) per ongeluk mijn map met afbeeldingen in een andere mag gesleept..

Nu kan je dat normaliter wel weer terug slepen maar ik heb mijn map met afbeeldingen per ongeluk naar een oude systeemmap gesleept.. deze kon ik ook niet verwijderen omdat hij daartegen beveiligd is op een of andere manier. en daarom heb ik deze op de harde schijf laten staan.

Nu heb ik geprobeerd de map afbeeldingen te knippen en daarna weer terug te plakken in de oude map..

dat is mislukt en nu kan ik deze bestanden niet meer vinden...
De bestanden staan nog wel ergens op deze hardeschijf (dat kan ik zien als ik op eigenschappen druk en zie hoeveel gig er in gebruik is..)

Als ik in de geschiedenis in die map een foto zoek dan vind hij deze wel maar bij het openen geeft hij aan: onjuiste pad opgegeven...

Het probleem is dat al mijn foto`s nog wel op de harde schijf staan ergens maar dat ik ze niet meer kan vinden.. Ook niet als ik de optie verborgen bestanden weergeven aanvink..

En de map die ik heb gekopieerd kan ik niet openen en bij eigenschappen geeft hij aan dat deze map leeg is....

Wie o wie kan en wil mij helpen??

Alle bestanden staan er nog wel op. Dat zie ik ook als de virus scanner erbij langs gaat..
Maar ik kan ze nergens meer vinden..
De map waarin ze moeten staan kan ik niet in komen en bij details geeft hij ook aan dat deze map leeg is...

Erg vervelend er staan namelijk heel erg veel foto`s op die ik zeker niet kwijt wil..

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is al gelukt!

Omdat het een oude systeemmap was waar ik het per ongeluk naartoe had geplakt had ik geen rechten om hier in te komen.
Via de veilige modus heb ik mezelf weer de rechten gegeven om in die map te komen!
En nu alles weer terug geplakt naar waar het vandaan kwam!

Bedankt voor je hulp!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan