Verkeerde adres

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo ik heb 3 e-mailadres bij dezelfde server (!). Ik heb mijn eigen e-mailadres als voorkeur staan (staat een vinkje bij), maar als ik een mail verstuur en ik denk eraan om bij account bij Outlook te kijken, dan staat er een ander uit de 3 adressen bovenaan en als ik er niet aan denk, dan wordt de mail verstuurd namens de 2e (dat is dan toevallig het adres van mijn vrouw), maar hoe kan ik, als mijn e-mailadres aangevinkt staat er zeker van zijn, dat alle e-mails, die ik verstuur daadwerkelijk via mijn e-mailadres gaat?

Martin

Het juiste antwoord op je vraag is afhandelijk van de versie van Outlook die je gebruikt ....

Hallo, dat is OUTLOOK 2003

Martin

Hoi Martin,

Een 'verward' verhaal moet ik zeggen, er is bij Outlook2003 nl helemaal geen sprake van 'vinkjes' ....

1. Onder menu Extra > E-mailaccounts... weergeven of wijzigen geef je eén van de drie op als 'Standaard'. Bij een nieuwe mail is dit de afzender.
2. Als je een mail beantwoordt, wordt dit gedaan namens de 'geadresseerde' van je ontvangen mail. Dat hoeft dus niet de standaard te zijn. Dus als je een mail, gericht aan het mailadres van je vrouw beantwoordt, dan is dat mailadres vervolgens ook de afzender.
3 Voor het overige kan je bij het venster van een nieuwe mail kiezen voor de gewenste afzender (zie bijlage)

Bijlagen

• Afzender kiezen.JPG
    Afzender kiezen.JPG
    12,4 KB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan