verkeerde afzender bij beantwoorden

• Onderwerp starter Onderwerp starter HB57
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HB57

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2004
Ik maak in mijn Outlook Express gebruik van meerdere e-mail accounts, waarvan er één als standaard staat aangemerkt. Als ik een e-mail opstel dan kies ik welk account ik als afzender wil gebruiken. Bij het sturen van
ontvangstbevestigingen of bij een reply op een ontvangen mail pakt OE niet automatisch het account waaraan de ontvangen mail gericht is, maar pakt een willekeurig account uit de lijst. Hoe kan ik dit verhelpen?
:o

Is dit wat?
Wanneer u met Outlook Express een mailtje verstuurd, zal de ontvanger daar meestal ook op antwoorden. Zo'n antwoord wordt altijd verstuurd naar het adres dat u heeft gebruikt om het mailtje te verzenden. Wilt u echter dat die antwoorden naar een ander e-mailadres gaan dan waarmee u ze heeft verzonden, dan kunt u het antwoordadres veranderen.

Dit doet u als volgt:

• Start Outlook Express
• Kies Extra >> Accounts >> tabblad E-mail
• Selecteer de account waarvoor u het antwoordadres wilt veranderen
• Klik op de knop Eigenschappen
• Selecteer het tabblad Algemeen
• Onder aan het scherm kunt u nu uw antwoordadres invullen

050207-oe001.png

• Vervolgens hoeft u alleen nog maar op Toepassen en OK te klikken.
Voortaan komen alle antwoorden op uw mailtjes binnen op het door u aangegeven adres.
http://www.breekpunt.nl/tip.asp?id=1209

Nee dat is niet het probleem. De ontvanger zal inderdaad altijd reageren op het bericht, waardoor de antwoordmail ook weer gestuurd wordt naar het adres dat ik in mijn eerste mail gebruikt heb. Het gaat er nu juist om dat als ik nu weer reageer op dat mailtje of als er met het mailtje een ontvangstbevestiging wordt meegezonden waarop ik reageer OE dan opeens als afzender een ander account kiest bij de beantwoording.

Graag nog even aandacht voor mijn onderstaande vraag, want het juiste antwoord heb ik nog niet ontvangen. Als iemand de oplossing weet, dan graag een reactie. Alvast bedankt!;)

Volgens mij kan je dit alleen maar 'waterdicht' krijgen als je met verschillende identiteiten gaat werken, dan heeft iedere identiteit zijn eigen mailaccount.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan