• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verkeerde datum weergave

Status
Niet open voor verdere reacties.
Plaats het bestand een met hoever je bent, anders moet ik alles reproduceren.

Edit:
Er staat een haakje teveel.

Code:
 ws.Cells(iRow, 24).Value = cdate(tb1)[SIZE=5][COLOR="#FF0000"])[/COLOR][/SIZE]

Laatst bewerkt:
;) dat dubbele hakje was het,
heb hem nu zo even snel geprobeerd en dan gaat het goed met en zonder datum en hij zet het ook goed neer en draait het niet om
thnx voor zo ver ga morgen verder met de andere datum velden.
zal dan laten weten of dit gelukt is.
nogmaals dank

Beste Harry!
het werkt ook in de andere velden
nogmaals bedankt.
mag ik je misschien om nog een gunst vragen?
ik weet niet of je verder gezien had wat er gebeurt en wat er gedaan moet worden( in de bijlage die ik een paar dagen terug had bijgevoegd)
maar het volgende is, als ik een claim heb ingevoerd schrijft hij het weg naar het claim overzicht, vervolgens kan ik doormiddel van op het claim nummer een claim weer openen om in te zien of dan wel aan te vullen.
echter kan het ook zon zijn dat een claim alleen ter inzien word geopend, echter is het nu zo (op de knop sluiten na) dat als ik het kruisje rechts bovenin van het claim formulier indruk dat dan de hele regel van de claim leeg is terwijl hier wel gegevens stonden.
heb je enig idee hoe en waar ik dan kan aanpassen?
voor de knop sluiten is dat eigelijk ook zo alleen heb ik daar nu een code achter gezet dat hij het alleemaal opslaat alleen is dit niet echt de bedoeling van deze knop
kan je me hier mee helpen om deze zo te laten werken waarvoor ik ze wil laten werken, zonder dat dan de gegevens verdwijnen die al ingevoerd stonden

ik hoor graag van je....
mvg marco

Bijlagen

Even in het kort Marco.
Code:
sub knop sluiten()
 if msgbox =vbyes then
  blabla
 end if
unload me
end sub

Status