verkeerde datums PHPBB-forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

star3200

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Berichten
409
Sinds kort zijn de data in mijn forum verkeerd, het vreemde is dat wanneer ik niet ben ingelogd alle datums juist worden weergegeven, vanaf het moment dat ik mij inlog op het forum veranderen de datums naar een verkeerde datum...

In de bijlage zitten enkele screenshots van voor en na het inloggen.

afbeelding 1 & 3 zijn vóór ik ben ingelogd.
afbeelding 2 & 4 zijn na ik ben ingelogd.
 

Bijlagen

  • 1.JPG
    1.JPG
    1,5 KB · Weergaven: 20
  • 2.JPG
    2.JPG
    3,4 KB · Weergaven: 21
  • 3.JPG
    3.JPG
    7,5 KB · Weergaven: 18
  • 4.JPG
    4.JPG
    7,2 KB · Weergaven: 15
Controleer in het UserCP (waar je ook bij je priveberichten kan) even de instellingen die je voor je datum- en tijdsweergave hebt ingesteld.

Mocht je niet weten wat het precies inhoud, plaats dan de inhoud van het veld even hier.
 
Je laatste 2 screenshots geven weer wanneer de persoon het bericht gepost heeft. Dat hoeft dus niet de huidige tijd & datum te zijn, dat zal ergens in het verleden liggen.

Corrigeer me als die datums & tijdaanduiding van de laatste 2 screenshots niet de functie hebben die ik zojuist genoemd heb.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Wat je zegt klopt helemaal dnties.

Toch zie je dat na het inloggen de datum ineens veranderd is terwijl het dezelfde post is. Dit wijst eerder op een fout in de instelling van de gebruiker aangezien de data allemaal opgeslagen worden in een UNIX Timestamp als ik het goed heb.

Hierdoor wordt een reeks cijfers opgeslagen welke met een bepaalde volgorde van letters tot een meer menselijke weergave leiden. Dus de reeks in de database is voor iedereen gelijk alleen kies je er zelf voor hoe hij wordt weergegeven. Die instelling is te wijzigen in het gebruikerspanel.
 
Ik heb verkeerd gelezen.. ik had 1 & 2 gerekend als vóór inloggen en 3 & 4 van ná inloggen, terwijl in de posting staat 1 & 3 van vóór inloggen en 2 & 4 van ná inloggen.

My mistake. Sorry.

Tijs.
 
Ok, ik heb het gevonden.
de tijd stond bij mij op GMT -12, nu is het weer normaal :thumb:

Maar ik vind het toch wel vreemd dat er daardoor 6 weken bij de datums werden opgeteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan