Verkeerde kabel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

038

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2010
Berichten
4
Hallo,

Ik heb een subwoofer en versterker in één (zie foto), alleen het kabeltje wat ik er bij reageert niet op me PC. Als ik me mp3 erop aansluit komt er wel geluid uit maar zodra ik het kabeltje in me PC of Laptop druk gebeurt er niks.

Ik denk dat ik het verkeerde kabeltje heb, weten jullie misschien welke ik nodig heb?

Achterkant Sub/Versterker
28tgm6b.jpg


Kabeltje
2yy9x1w.jpg



Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Mvg,

038
 
heb ik ook last van, alleen ik heb een 5.1 kaart van trust + 5.1 setje trust.
 
Jij kan hem gewoon in de groene poort stoppen en dan doet die het toch?

Maar daar zit mijn Logitech setje al op, maar hij moet als het goed is in de oranje poort maar heb de verkeerde kabel. Weet alleen niet welke kabel ik wel moet hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, in de groene poort een Logitech setje.

Heb gewoon een losse subwoofer met ingebouwde versterker los, met twee action boxen. Maar die subwoofer krijg ik niet werkend op me pc. Waarschijnlijk ligt het aan de kabel, maar ik moet dus weten welk soort kabel ik nodig heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij kan je geluidskaart dit niet trekken en is je set bedoeld om aan te sluiten via een versterker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kan wel hoor, zo lijkt het. Als het een actieve sub is, met een line ingang, kun je die op de groene (soms toch ook zwarte?) lijnuitgang aansluiten van een geluidskaart.

Alleen is de foto een beetje onscherp om het zeker te zeggen. Is dat 1 kant vd kabel, en is die daar gesplit in 2 pluggen, of zijn dat de 2 kanten/pluggen van de kabel?

En die pluggen, hebben die 1 ringetje:
Lynx%20Adapter%20Jack%20to%20Minijack%20MONO1_width=150&height=98&crop=true.jpg

of 2:
Lynx%20Adapter%20Jack%20to%20Minijack%20STEREO1_width=150&height=98&crop=true.jpg
 
Alle twee de uiteinden van de kabel hebben twee zwarte streepjes.
 
Zou moeten werken, heb je 'm al gewisseld met je Logitech?
 
Het zou idd moeten werken. Aan de subwoofer ligt het niet.
Zie ik het goed? Mono jack en een stereo jack?
Zo ja, is de mono voor je woofer, en de andere voor je speakers.

Denk eerder dat je zou moeten kijken naar de instellingen van je geluidskaart en het juist aansluiten van je kabels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan