Verkeerde medium?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hamdorf1990

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2009
Hallo Allemaal,

Ik probeer een film van 800 mb (.avi file) te branden op een DVD+RW.
Hiervoor gebruik ik nero essentials. Op de dvd kan 4.7 gb aan data of 120 min aan video.
De film is 1 uur en 48 minuten. Op het moment dat ik ga branden gaat die eerst de video converteren. Zodra die op 100% is krijg ik echter de melding:
--------
Uw compilatie kan niet op dit medium worden geschreven. Voer een medium van het juiste type in of pas de instellingen van uw compilatie aan om ze compatibel te maken met het huidige medium.

Schijf vereist voor de compilatie: CD-R/RW
Schijftype in de recorder: DVD+R
----------

Als ik een data schijf wil branden kan het wel gewoon op DVD+RW dus me brander kan het wel lijkt me. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Laatst bewerkt:
Het avi bestand als dvd-data branden.
niet als dvd video.
Bij het converteren maakt nero er weer een gewone dvd van.

Uw compilatie kan niet op dit medium worden geschreven. Voer een medium van het juiste type in of pas de instellingen van uw compilatie aan om ze compatibel te maken met het huidige medium.

Schijf vereist voor de compilatie: CD-R/RW
Schijftype in de recorder: DVD+R
----------

nero geeft aan dat er een CD-R/RW nodig is om te kunnen branden, dus dan heeft u in het begin iets over het hoofd gezien waarin u kunt kiezen of u een CD of een DVD kunt branden, waar u waarschijnlijk CD heeft gekozen..

welke nero gebruikt u (welke versie?)....

als u een film wilt branden op dvd moet u hem eerst omzetten naar filmbestanden, dit kan met veel programmas, zoals TMPGEnc Plus..... zoek maar eens op google ''.avi naar dvd film'' daar word beschreven hoe u een dvd kunt maken die in iedere dvd speler kan worden afgespeeld..

ik hoop dat uw probleem hiermee is opgelost:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan