Verkeerde os na reparatie Packard Bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

melson

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2010
Berichten
3
Beste Helpmij gebruikers,

Ik heb een paar dagen terug mijn Packard Hell bij de reparatie van de mediamarkt afgehaald. Vanwege een defecte hdd. Ze hebben er zelfs een 640 GB in gezet IPV een 320. Maar daar gaat het niet om.:
Tot mijn grote schrik hebben ze Windows vista home basic 32 bits IPV 64 bits erop gezet. Dus word mijn 4 GB niet volledig gebruikt:shocked: Volgens Packard bell heb ik geen bewijs dat ik 64 bits had en moet ik het maar uitzoeken. Ik heb nog wel de key van windows. (op de kast en opgeschreven op papier) Dat doe ik namelijk altijd bij aankoop. Kan ik met behulp van de key erachter komen of hij 64 bits was? Want ik kan nu windows ook niet activeren want de 32 bits is niet eens geldig zegt de pc. Dus volgens mij hebben ze het flink verkziekt bij PB:confused:

Alvast bedankt, Melvin

[smallIMG]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=90500&d=1268175525[/smallIMG]

Hoe kan ik dit plaatje kleiner maken?
 

Bijlagen

  • Foutje.jpg
    Foutje.jpg
    93 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij kan je dat zelf niet achterhalen met behulp van de key, maar staat het niet op de sticker die op de kast zit?
 
volgens mij kan je dat zelf niet achterhalen met behulp van de key, maar staat het niet op de sticker die op de kast zit?
Daar staat het helaas niet op. Ik zie net wel dat ik de recovery dvd`s heb. Kan ik die gebruiken als bewijs?
 
Laatst bewerkt:
Plaatje kleiner gemaakt en als je in de code voor IMG...small zet kan je het zelf ook !
 
ja dat kan inderdaad, je zou die zelf erin kunnen doen en installeren en dan zou je weer je normale windows x64 moeten hebben.
 
ja dat kan inderdaad, je zou die zelf erin kunnen doen en installeren en dan zou je weer je normale windows x64 moeten hebben.
Ja maar ik gebruikte mijn herstelpartitie nog wel eens. Dus dat is het eigenlijke probleem.:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan